آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

صدیقی: امروز قدرت شیطانی آمریکا در برابر نیروهای ایرانی احساس ترس و حقارت می کند

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی عصر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستگیری نظامیان آمریکایی توسط نیروهای دریایی ارتش و سپاه در آب های ایران اشاره کرد و گفت: هیچ قدرتی در جهان شجاعت و عرضه دستگیری نیروهای آمریکایی را ندارد ولی نیروی های ایرانی با صلابت و ایمان از عهده چنین کارهایی برمی آیند.
وی با بیان اینکه امرای ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از بندگان صالح، خودساخته و فرهیخته هستند، افزود: نیروهای نظامی ذاتا متدین هستند و با خون شهدا برافروخته می شوند و با وجود چنین افرادی به هیچ عنوان کسی در کشور احساس ناامنی و نگرانی نمی کند.
صدیقی عنوان داشت: امروز فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر فرماندهای نظامی کشورها دارای خصوصیاتی مانند اخلاق اسلامی، نماز با خضوع، تواضع، ادب، آخرت گرایی و عشق به امام حسین(ع) و امام زمان(عج) هستند.
وی ادامه داد: برای ارتش جمهوری اسلامی ایران تحول اخلاقی، فرهنگی و معنوی اهمیت دارد و نیروهای نظامی ایران به معنی واقعی کلمه وارثان به حق مالک اشتر، عمار و یاسر(س) هستند.
صدیقی در ادامه سخنان خود به اهمیت جهاد از نگاه قرآن پرداخت و گفت: موضوع جهاد در این عالم باعث بنا شدن مکتب، نهادینه شدن قانون، ایجاد آرامش و امنیت برای مردم می شود و زمینه رونق فرهنگی، رشد اجتماعی و توسعه اقتصادی می شود.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با مجاهدت در راه خدا آرامش و امنیت را برای جامعه به ارمغان می آورند اظهار داشت: کار نیروهای مسلح مانند کار فرشتگان خداوند باعث دلگرمی مومنان، مستضعفان و به طور کلی تمام افراد جامعه می شود.
صدیقی خاطر نشان کرد: جهاد و شهادت مقدمات جهانی شدن دین اسلام را فراهم می کند و جلوی قتل و غارت سازندگان بمب اتم و کودک کشان جهان که اخلاق درنده خو دارند را می گیرد.
وی با اشاره به اینکه داعش یک نوع تفکر و ایدئولوژی مانند خوارج در زمان امیرالمومنین(ع) است و صرفا با عملیات نظامی از بین نمی رود ابراز داشت: نظامیان ارتش اسلام باید با الگو قرار دادن افرادی مانند مالک اشتر که در اوج قدرت خضوع و فروتنی داشت و از فرمان امام خود سرپیچی نمی کرد با ایجاد یک فرهنگ متناسب و اسلامی طرفداران مکتب منحرف داعش را به اسلام ناب هدایت کنند.
مراسم یادواره شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه با حضور سیاری فرمانده نیرو دریایی، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران، نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، نظامیان نیروی دریایی و خانواده های معظم شهدا در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
در پایان این مراسم با شکوه از سه خانواده شهید نیروی دریایی تجلیل شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.