آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

صعود تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر به قله ارفه کوه

photo_2016-04-30_11-29-14

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید شفیعی سرپرست تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر در این باره گفت : به مناسبت دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر با همکاری و همیاری تیم کوهنوردی بناب و شرکت پخش فرآورده های نفتی تصمیم به صعود قله ارفه کوه گرفت .

وی هدف از این صعود را اهتزاز پرچم ایران در روز ملی خلیج فارس در قله ارفه کوه دانست و اظهار داشت : مهمترین هدف از فتح این قله اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در روز خلیج فارس بوده است وهمچنین از آنجایی که افراد جدیدی ما را  در این صعود همیاری کرده اند با تکنیک های کوهنوردی اشنا شده و از این پس بتوانیم قله های بیشتری را فتح نماییم  .

شعید شفیعی در ادامه افزود : در این برنامه دو روزه صعود به قله ارفه کوه استان مازندران آقایان رسول گلشنی ، محمدرضا کنعانی ،حسین خسروی ، حبیب اسماعیل زاده و از تیم کوهنوردی بناب آقایان یوسف مشفقی ، یعقوب گلشنی و پوریا مشفقی و آقای علی فوق از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ما را همراهی کردند .

وی در پایان تصریح کرد : تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر فتح قله دماوند را در دستور کار دارد که امیدواریم با یاری خدا و تمرینات مستمر و جدی تر ، شرایط فراهم شده تا بتوانیم از جبهه شمالی و جنوبی بلندترین قله ایران را فتح نماییم .

گفتنی است ؛ارفع کوه یا ارفه کوه در منطقه البرز شرقی واقع در شهرستان سواده کوه استان مازندران است که به ارتفاع 2750 متر روی جی پی اس و 2801 متر روی نقشه یکی از قلل مرتفع و مهم منطقه است که در روستای ارفع ده قرار دارد. ارفع کوه در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا قرار دارد که چشم اندازی وسیع به بسیاری از قله های معروف دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.