آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

صعود کوهنوردان تیم شهرداری کهریزک به قله مرتفع «سیچال»

خبرگزاری فارس: صعود کوهنوردان تیم شهرداری کهریزک به قله مرتفع «سیچال»

به گزارش راگانیوز ، سعید رافضی صبح امروز در جمع خبرنگاران از صعود کوهنوردان تیم شهرداری کهریزک به قله مرتفع «سیچال» خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: کوهنوردان تیم کوهنوردی شهرداری کهریزک در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده هیأت کوهنوردی و ترویج فرهنگ ورزش کوهنوردی در بین کارکنان و شهروندان به قله مرتفع سیچال در ارتفاعات دیزین، صعود کرده و پرچم شهرداری کهریزک را بر فراز این قله به اهتزاز درآوردند.

مسؤول واحد ورزش شهرداری کهریزک در ادامه اظهار داشت: صعود به سایر قله‌های رشته کوه البرز و مناطق کوهستانی در فهرست برنامه‌های آتی هیأت کوهنوردی قرار دارد.

برپایی رشته ورزشی جدید، آسان و ارزان برای بانوان شهر کهریزک

برای نخستین بار رشته ورزشی (TRX) در مجموعه ورزشی شهدای قاسم‌آباد کهریزک دایر می‌شود.

سعید رافضی همچنین از برپایی نخستین دوره رشته ورزشی پر طرفدار (TRX) برای بانوان در مراکز ورزشی شهر کهریزک خبر داد و گفت: این رشته ورزشی یکی از رشته‌های ابداعی و نوپای زیر مجموعه ایروبیک است که فضا و شرایط مناسبی را برای ورزش‌های هوازی بانوان علاقمند به ورزش فراهم می‌کند.

مسؤول واحد ورزش شهرداری کهریزک در تکمیل این خبر افزود: یکی از ویژگی‌های شاخص این رشته ورزشی، عدم نیاز به تجهیزات و فضای خاص برای انجام تمرینات این رشته ورزشی است که بانوان با فرا گرفتن روش‌های انجام تمرینات به راحتی می‌توانند در فضایی به اندازه 2 متر مربع و در منزل این ورزش را انجام دهند.

وی اظهار داشت: به‌منظور ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان و ترغیب آن‌ها به رشته‌های ورزشی آسان و ارزان این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی شهدای قاسم‌آباد برگزار می‌شود.

بانوان علاقه‌مند برای حضور در این دوره‌های آموزشی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 56525222 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.