آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

صعود 10 هزار شهروند تهرانی به ارتفاعات بی‌بی شهربانو

خبرگزاری فارس: صعود 10 هزار شهروند تهرانی به ارتفاعات بی‌بی شهربانو

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی در حاشیه این همایش پیاده روی خانوادگی گفت: منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه شهر تهران ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری بالایی دارد که ارتفاعات بی بی شهربانو یکی از این ظرفیت‌هاست.

وی با اشاره به این‌که حضور شهروندان تهرانی در این منطقه جنوبی به بهانه ویژه‌برنامه‌های مختلف، موجب شناساندن ظرفیت‌های آن می‌شود، اظهار داشت: بیش از 10 هزار شهروند تهرانی از مناطق 22 گانه شهر تهران در قالب کاروان عاشورایی مسیر 2 کیلومتری ارتفاعات بی‌بی شهربانو را طی کردند و علاوه بر طبیعت پیرامون از فضای معنوی و زیارتگاهی این محل نیز بهره‌مند شدند.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: تلفیق ارزش‌های دینی و مذهبی با برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی از نقاط قوت ویژه‌برنامه‌های ایام محرم و صفر است که از سوی مدیریت شهری برای شهروندان تدارک دیده شده است.

همایش پیاده روی خانوادگی از دامنه کوه بی‌بی شهربانو آغاز شد و پس از پیمودن مسیر معین، شرکت کنندگان در جوار بقعه بی‌بی شهربانو به نوحه سرایی و مداحی پرداختند و در پایان به قید قرعه جوایزی همچون دوچرخه، لوازم ورزشی و کمک هزینه سفر زیارتی به شرکت کنندگان اهدا شد.

شهردار منطقه 20، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی و رییس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 20به همراه برخی مدیران ارشد، معاونان و کارشناسان شهرداری منطقه 20 و دیگر مناطق 22گانه شهر تهران نیز شهروندان را در مسیر همراهی کردند.

بر پایه این گزارش، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ورزشکاران عاشورایی به میزبانی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.