آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طبق حکم مقام قضایی عملیات تخلیه 40واحد مسکونی در منطقه دولت آبادآغاز شد

عملیات تخلیه 40 واحد مسکونی طبق حکم دستگاه قضا در منطقه دولت آباد با حضور نمایندگان فرمانداری، دادگستری ، شهرداری و نیروی انتظامی آغاز شد.

** تمام خانه های امروز بعد از تخلیه نهایی تحویل مالک خواهد شد

نماینده اجرای احکام دادگستری شهرستان ری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: طبق رای صادره توسط مقام قضایی تمام واحدهای مسکونی امروز بعد از تخلیه نهایی تحویل مالک داده می شود.

‘ حسین علیزاده ‘ افزود: با توجه به اخطارهای کتبی درخصوص تخلیه واحدهای تصرف شده توسط ساکنین متاسفانه پس از گذشت سالها و عدم توجه به اکام صادره توسط دادگاه ذیصلاح نهایتا با ابلاغ اجرایی حکم با هماهنگی نیروهای انتظامی و مسوولان شهرستان اقدام به تخلیه گوش نکردند.

وی تصریح کرد: این ملک ها امروز به حکم قضایی و با حضور مقامات انتظامی و مسوولان تخلیه و تمامی وسایل کسانی که خانه ها را تخلیه می کنند توسط کامیون های به صورت رایگان به مکانی که قبلا اجاره شده انتقال داده خواهند شد.

به گفته وی، این تعداد واحد مسکونی در 2 هزار متر مربع زمین و اعیانی پس از تخلیه به مالک اصلی ‘ چهره نگار’ تحویل داده خواهد شد.

*** آمادگی واگذاری برخی از تسهیلات برای ساکنین هستم

مالک این واحدهای مسکونی گفت: این ملک سالها است توسط برخی از اشخاص بصورت غیر قانونی تصرف شده وبا توجه به صدور رای توسط دستگاه قضا هیچگونه اقدامی ازسوی ساکنین را شاهد نبوده ایم.

‘م.چهره نگار’ با بیان اینکه ضمن انتقال تمام لوازم به صورت رایگان به هر نقطه از شهر تهران، افزود: برای واگذاری مبلغ یکصد میلیون ریال به هر واحد مسکونی برخی از افراد نیز تا کنون قبول نکرده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکونی پنج یا شش خانوار مستحق هستند که حاضرم برای آنان امکانات و تسهیلاتی فراهم ولی برخی ازواحدهای نیز توسط یک فرد به ابباع افاغنه و پاکستانی اجاره داده شده است.

چهره نگار گفت: پس از تخلیه واحدهای مسکونی این ملک برای احداث فضای سبز در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

*** تخلیه و تخریب خانه های بلوار قدس دولت آباد قانونی است

بخشدار مرکزی ری و نماینده فرمانداراین شهرستان گفت: تخیله و تخریب خانه های بلوار قدس دولت آباد با رعایت مقررات قانونی انجام خواهد شد.

‘علی منفرد’ اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی مدتها پیش توسط برخی از ساکنین مصادره شده وپس از سالها پیگیری مالک مقام قضا حکم صادره را به اجرا گاشته است.

وی افزود: امروز با حضور مامورین نیروی انتظامی، شهرداری وبرخی از مسوولان این شهرستان عملیات تخلیه و سپس تخریب انجام خواهد شد.

منفرد در ادامه بیان داشت: این محل به گفته شهرداری منطقه دارای کاربری فضای سبز بوده و توسط مالک به شهرداری فروخته شد.

خانه های موجود در این محل بیش از 20 سال است که ساخته و از مدتها پیش دستور تخریب و احداث پارک به ساکنین داده شده است و امروز مالک و مامورین شهرداری جهت اقدام و تخریب به محل مراجعه کردند.

این تعداد واحد مسکونی در فلکه اول دولت آباد ،بلوار قدس واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.