آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طراحی شیر صنعتی توسط دانشجوی واحد یادگار امام خمینی (ره)

علی اصغر عجمی دانشجوی رشته الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری پس از دو سال تحقیق و پژوهش درقالب شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت شیر صنعتی پیشرفته دو منظوره گردید .

2014-11-15_thumbshir 2manzore

این دانشجوی رشته الکترونیک اظهار داشت: پس از طراحی و ساخت اولیه شیر صنعتی دو منظوره همه چیز برای تولید انبوه این محصول فراهم است که امیدوارم در آینده نزدیک پس از اخذ مجوزهای لازم، تولید این محصول در این واحد دانشگاهی عملیاتی شد.

علی اصغر عجمی مخترع شیرصنعتی دومنظوره با بیان اینکه کاربرد این شیر در صنایع آب و فاضلاب و نفت و نیز کلیه مصارف مشابه صنعتی و ساختمانی انجام می پذیرد افزود: از مهمترین وظایف اصلی تعیین شده برای شیر دو منظوره جلوگیری از برگشت سیال، فیلتر کردن جریان، جلوگیری از ترکیدن لوله شیرالات و سایر تجهیزات آبرسانی به دلیل ایجاد ضربات و فشارهایی موجی (ضربات قوچی)، افت فشار کم و همچنین نمایش فشار خطوط این شیر در فشارهای کاری 10، 16، 25، 40 و 64 بار  انجام میپذیرد و در سایز های50 اینچ الی40 اینچ قابل تولید است .

لازم بذکر است طرح مذکور در کمیته نظارت و کمک به استقرار شرکتهای دانش بنیان در این واحد دانشگاهی تایید و در نهایت جهت اخذ مجوز نهایی به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.