آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان پر خطر در سطح شهرستان ری اجراء شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در در حاشیه طرح جمع آوری کارتن خوابها و معتادین پرخطر از پارک ها و مراکز عمومی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگیهای فرهنگی ، مذهبی شهرستان ری بیان داشت: جوانان و مردم شهر ری به واسطه ویژگیهای فرهنگی ، مذهبی این شهر با آسیب های اجتماعی کمتری نسبت به سایر شهرها مواجه هستند. که این نشان از ایمان و اعتقادات قوی مردم و جوانان شهر ری است .

وی افزود :در بررسی های میدانی که انجام شده و امروز هم در بین دستگیر شدگان کارتن خواب و معتاد دیده می شود اکثر افرادی که در سطح شهرستان مرتکب بزه،سرقت،آدم ربایی ویا کارتن خواب و معتاد بی خانه مان هستند مهاجر از سطح تهران و شهر های اطراف اند .متاسفانه بعلت موقعیت ویژه شهر ری و نزدیکی آن به شهر تهران تمام معضلات تهران از جمله کارتن خوابها و معتادین به این شهر سرازیر می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به طرح جمع آوری معتادین پرخطر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان ری بیان داشت:مردم شهر ری هر روز طی تماس و یا در ملاقات های حضوری درخواست جمع آوری کارتن خوابها و معتادین و خرده فروشان مواد مخدر را از سطح شهر داشتند شورای تامین شهرستان در راستای اجابت درخواست مردم  مصوب کرد نیروی انتظامی در روزهای شنبه و یکشنبه 4 و 5 مردادماه طرح جمع آوری کارتن خوابها و معتادین  پرخطر را در سطح  شهرستان ری اجراء نماید که تا کنون 280 نفر از این افراد جمع آوری شده اند که برای طی مراحل قانونی تحویل مرکز شفق داده می شوند تا پس از غلبارگری  به مراکز نگهداری مربوطه انتقال یابند.

وی ضمن تشکر از همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان تهران و تلاش سرکلانتر نهم شهرستان ری در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: امید واریم با همکاری دستگاه قضائی و دادستانی در روند رسیدگی به پرونده های قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص قاچاقچیان خرده فروش دستگیر شده در این طرح تسریع  و برخورد جدی و قانونی با آنها صورت گیرد تا محیط شهرستان از لوس این افراد پاکسازی شود.

وی در پایان متذکر شد این طرح تا پاکسازی کامل شهرستان از کارتن خوابها و معتادین و خرده فروشان مواد مخدر ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.