آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح تابستانه اوقات فراغت تبلیغات اسلامی ری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام علی کنگرلو اظهار داشت: این طرح از امروز با اعزام 30 روحانی و مبلغ از اداره تبلیغات اسلامی به این پایگاه ها آغاز شد.

وی تصریح کرد: 25 پایگاه در شهرری و 15 پایگاه نیز در شهرهای حسن آباد، کهریزک، باقرشهر و قیامدشت فعالیت فرهنگی خود را آغاز کردند.
وی گفت: در پی استقبال نوجوانان و جوانان در سال های گذشته ، تعداد پایگاه های زیر پوشش این نهاد در شهرستان ری از 45 به 60 پایگاه افزایش یافت.
کنگرلو سپری شدن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان به بهترین شکل ممکن و حضور آنان در کلاس های تعیین شده را از اهداف راه اندازی این پایگاه ها برشمرد.
وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی ری علاوه بر تشکیل دوره های آموزشی، برنامه های متنوع پرورشی ، مسابقات و اردوهای درون استانی و برون استانی را نیز برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته است.
وی یکی از اهداف تشکیل پایگاه های فرهنگی و دینی را ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در میان نوجوانان و جوانان ذکر کرد و افزود: جوانان به عنوان سربازان جنگ نرم در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان قرار دارند که باید با بصیرت و پایداری نقشه های دشمنان را نابود کنند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری وی عنوان کرد: این پایگاه ها در مساجد روستایی و شهری، هیات های دانش آموزی و کانون های فرهنگی و تبلیغی دایر می شوند.
وی پیش بینی کرد که چهار هزار نفر از آموزش های این پایگاه ها بهره مند شوند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.