آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح سپاس در شهرری به صورت ویژه و متفاوت برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری در مراسم “طرح سپاس” که با حضور فرماندار ری، مدیرکل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان در مدرسه شاهد لاله‌ها برگزار شد، اظهار داشت: فجر فاطمی را که پشت سر گذاشتیم تبریک عرض می کنم و ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت می گویم.

وی ضمن تشکر از همکاران بنیاد شهید استان تهران، مدیر و کادر مدرسه شاهد لاله ها و کسانی که در برگزاری طرح سپاس مشارکت داشتند، گفت: طرح سپاس در تمامی شهرستان ها فقط یک برنامه دارد اما در شهرستان ری برنامه های زیادی برای این طرح در نظر گرفتیم سال گذشته بیش از پنج برنامه برگزار کردیم.

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری ادامه داد: سعی کردیم افتتاح طرح سپاس با ولادت حضرت زینب(س) آغاز شود که مراسم فرزندان شهدای حضانتی شروع این طرح بود و پس از آن نیز دیدارها انجام شده است. زنگ سپاس یکی از برنامه هایی است که امروز توسط مادر شهید در این مدرسه نواخته شد.

نصرالله بیان کرد: ششم اسفند ماه برنامه حضور افسران دانشگاه امام حسین(ع) در شهرری را داریم که قرار است در یک روز از ۶۰ خانواده شهید در خیابان شهادت دیدار بکنند.

وی با بیان اینکه شهدا نظاره گر ما هستند، تصریح کرد: امروز سالروز تولد شهید بهنام علی حیدرلو است که در سال ۱۳۴۸ متولد شده  است و لذا در این برنامه علاوه بر زنگ سپاس مراسم تولد این شهید گرانقدر را داریم که پدر و مادرش نیز حضور دارند و امیدوارم شهید حیدرلو ما را شفاعت بکند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری اظهار کرد: سه هزار پوستر شهید برای راهپیمایی ۲۲ بهمن چاپ و توزیع شد تا راهپیمایی امسال با یاد و خاطره شهدا همراه باشد.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.