آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح هجرت 3 بهترین الگو برای توانمند سازی جوانان است

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بهروز نصیری در جلسه هماهنگی طرح جهادی هجرت 3 که به صورت مشترک و با حضور مسئولین مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ری و بسیج شهرستان ری برگزار گردید، اظهار کرد: از مصادیق اقتصاد مقاومتی بحث استفاده از ظرفیت‌ها و توجه به توانمندی‌های داخلی است که در این راستا آموزش وپرورش با هماهنگی و همکاری با بسیج اقدامات خوب و شایسته ای در زمینه های فرهنگی و سازندگی در سطح شهرستان انجام داده است.

این مقام مسئول بیان داشت: کشور نیاز به کار و سازندگی در عرصه‌های مختلف دارد، لذا فعالیت‌ها و اقدامات بسیج سازندگی را برای اجرای طرح‌های مختلف باید ارج نهاده و زمینه را برای فعالیت هر چه بیشتر این نهاد انقلابی فراهم آوریم .

وی با اشاره به اهداف این طرح افزود: اوقات فراغت فرصتی مناسب برای انجام سازندگی و رفع محرومیت در راستای تحقق اهداف نظام و آرمان های اجتماعی است .

بهروز نصیری اظهار کرد: طرح هجرت همدلی و صمیمیت را در دانش آموزان تقویت می‌کند و آنان را به مهارت‌آموزی، خودباوری و فرهنگ کار و تلاش تشویق می‌کند .

وی در پایان گفت: اجرای این طرح باعث خواهد شد که در سال تحصیلی جدید فضایی شاد و مفرح برای دانش‌آموزان در مدارس داشته باشیم.

شایان ذکر است رنگ‌آمیزی، بهسازی، مرمت مدارس ، فضا آرایی و دیوارنویسی ازجمله عرصه‌های مورد انجام در طرح هجرت 3 می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.