آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طوفان نمای ساختمان نیمه کاره را تخریب کرد

طوفان نمای ساختمان نیمه کاره را تخریب کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ابوالفضل رضایی با اعلام این خبر گفت : طوفان در روز 22 خرداد ماه باعث تخریب بخشی از نمای ساختمان نیمه کاره واقع در چهارراه ولیعصر (عج) نبش خیابان مصطفی خمینی (ره) شد .

وی با بیان اینکه ماموران آتش نشانی فوری خود را به محل حادثه رساندند ، افزود : پس از اعلام حادثه به واحد اتش نشانی شهرداری باقرشهر ماموران خود را سریع به محل حادثه رساندند و با انجام عملیات منطقه مورد نظر را ایمن سازی نمودند .

مسئول واحد اتش نشانی باقرشهر در ادامه ، تصریح کرد : خوشبختانه این حادثه مصدومی در برنداشت و فقط به نمای این ساختمان نیمه کاره خساراتی وارد شده است .

وی با اشاره به اینکه تکمیل نمای این ساختمان مدت ها است که به حال خود رها شده است ، یاداور شد : خوشبختانه شدت طوفان زیاد نبوده است و خسارت جانی در برنداشت اما اگر طوفان با شدت بیشتری می وزید مطمئنا خسارات جبران ناپذیری به مردمی که در حال تردد در آن منطقه بوده اند وارد می شد .

رضایی خاطرنشان کرد : به منظور جلوگیری از حادثه این مسئله را به شهرداری باقرشهر اعلام نموده ایم تا در صورت عدم تکمیل نمای این ساختمان در جهت پلمپ آن اقدام نمایند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.