آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عاملان جنایت یک زن در باقرشهر دستگیر شدند

به گزارش راگانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید مکرم در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 23:35 دقیقه چهارم اردیبهشت، جسد خانمی حدودا 50 ساله داخل گونی نارنجی رنگ در داخل سطل زباله توسط کارکنان شهرداری کشف شد و به کلانتری 175 باقرشهر اعلام شد.
وی تصریح کرد: همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی هویت مقتوله ، در 30 دقیقه بامداد پنجم اردیبهشت فردی با مراجعه به کلانتری 175 اعلام نمود همسرش پس از پایان ساعت کارش به منزل مراجعت نکرده است.
وی افزود: با توجه به مشخصات و تصاویر ارائه شده از سوی این شخص، مأمورین موفق به شناسایی مقتوله شده و هویت جسد کشف شده تایید شد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد:همزمان با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی از محل کار و خانواده مقتوله ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته محدوده کشف جسد، موفق به شناسایی تصویر متعلق به 2 جوانی شدند که آنها را در حال انتقال گونی نارنجی رنگ حاوی به محل کشف جسد نشان می داد.
وی افزود: در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که آنها 2 برادر 25 و 22 ساله هستند که در همان کارگاه خیاطی محل کار مقتوله مشغول به کار می باشند.
وی یادآور شد: 2 برادر پس از دستگیری به صراحت اعلام کردند با انگیزه سرقت طلاهای مقتوله وی را به قتل رساندند، یکی از برادرها ابتدا با یک میله به سر مقتوله چند ضربه زده و سپس دیگری با ضربات متعدد چاقو او را به قتل می رساند.
سرهنگ مکرم ادامه داد: با توجه به اعتراف صریح متهمین ، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی با مراجعه به محل زندگی دو برادر در خیابان 15 خرداد و در بازرسی از منزل آنها چندین حلقه النگو و یک عدد انگشتر متعلق به مقتوله را داخل یک پارچه قرمز رنگ کشف و در ادامه آلت قتاله نیز همراه با طلاجات مقتوله کشف شد.
باقرشهر با 55 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی بالغ بر 59 هزار نفر یکی از شهرهای کلان شهر تهران می باشد که در محور ارتباطی تهران – قم و در حوزه سرزمینی شهرستان ری واقع شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.