آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عامل قتل حادثه درگیری میدان حسن زاده شهرری دستگیر شد

به گزارش راگانیوز  از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد 12 شهریور امسال وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 131 شهرری اعلام شد.
با حضور ماموران کلانتری در محل درگیری واقع در میدان حسن زاده و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی 31 ساله بنام «علیرضا . الف» بر اثر اصابت ضربه جسم تیز به پهلوی سمت چپ و شدت جراحت وارده، جان سپرده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی، موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
*شناسایی و دستگیری قاتل
بنابر اظهارات شاهدان، علیرضا طی درگیری با یکی از مجرمان سابقه دار بنام «علی . ج» به قتل رسیده است.
با شناسایی هویت کامل متهم پرونده بنام علی ( 28 ساله ) و بررسی سوابق وی مشخص شد که او یک بار نیز در سال 87 به اتهام قتل عمد دستگیر و روانه زندان شده و نهایتا در سال 93 با اخذ رضایت خانواده مقتول از زندان آزاد شده است.
بررسی دیگر سوابق متهم نیز حاکی از آن بود که وی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت های بعنف بویژه کیف قاپی است که اولین بار در سن 16 سالگی دستگیر و پس از آن بارها به اتهام سرقت روانه زندان شده است.
براساس این گزارش کارآگاهان به محل سکونت متهم در شهرری – شهرک صالحین – فاز دوم مراجعه کردند اما مشخص شد که علی پس از ارتکاب جنایت از این محل متواری شده که سرانجام در ساعت یک و 30 بامداد روز چهارشنبه 14 مهر متهم که برای خرید موادمخدر(شیشه) به پارکی در منطقه مشیریه رفته بود، دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سرد ( قمه ) بهمراه آلات و ادوات مصرف شیشه کشف شد.
متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل عمـد یکی از دوستانش (مقتول) بنام «علیرضا . ج» ( 31 ساله ) اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه انگیزه ای برای قتل نداشته است، گفت: در پارک حسن زاده شهرری پرسه میزدم که مقتول بهمراه یکی از دوستانش با یک دستگاه موتورسیکلت نزدیک شد و ضمن فحاشی ضربه ای با مشت به صورتم زد؛ درگیر شدیم و با چاقو ضربه ای به پهلوی چپ علیرضا زدم؛ با آن حال سوار موتور شد تا از محل دور شود اما پس از چند متر از پشت موتور به روی زمین افتاد و من نیز با دیدن این صحنه به سرعت از محل متواری شدم.
به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر اظهار کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ( قتل عمـد ) و دیگر دلایل بدست آمده در طول رسیدگی به پرونده، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.