آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عدم برنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی تهران زائرین اربعین را در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) سر در گم کرد

 

به گزارش راگانیوز ؛ همزمان با اربعین حسینی شرکت اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه ای از خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد .

که در این اطلاعیه آمده است ؛ با توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی و مراسم پیاده روی به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در روز یکشنبه  ۳۰ آبان ماه، از ساعت ۹:۳۰ صبح به منظور ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به شرکت کنندگان در مراسم اربعین برای باز گرداندن شرکت کنندگان اقدام به خدمت رسانی خواهد کرد.

با توجه به این اطلاعیه شهروندان باقرشهر و کهریزک می توانستند از ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خیابان هلال احمر به مقاصد بهشتی ، کهریزک و باقرشهر پس از اتمام مراسم روز اربعین بازگردند .

از آنجایی که مراسم روز اربعین پس از اقامه نماز ظهر در ساعت ۱۳ به پایان رسیده است اما شرکت اتوبوسرانی تهران به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح  ، زمان برگشت اتوبوس های خود را راس ساعت ۱۵ قرار داده است و طبق همین دستور العمل رانندگان اتوبوس زودتر از ساعت ۱۵ حاضر به خدمت رسانی نشده اند .

۵۰ دستگاه اتوبوس در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) وجود داشته است اما به دلیل مدیریت نادرست شرکت اتوبوسرانی جنوب تهران ، تقریبا تمامی مسافران با هزینه شخصی به مقصدهای خود بازگشته اند و گزارش ها حاکی از آن است که برخی از مسافران دقایقی طولانی با  مسئول حاضر در محل صحبت کرده اند اما وی حاضر به خدمت رسانی در آن ساعت نشده است .

حال این سوال برای ما پیش آمده است که چرا برنامه ریزی صحیح در این خصوص صورت نگرفته است و زمانی که اقامه نماز اربعین تا ساعت ۱۳ به طول می انجامد به چه دلیل باید ارائه خدمات از ساعت ۱۵ باشد و زائرین اربعین حسینی اعم از مرد و زن ، پیر و جوان دو ساعت در هوای سرد منتظر خدمت رسانی اتوبوس ها باشند ؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.