آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عزم دولت در رفع مشکلات عدیده شهرری بسیار جدی است

خبرگزاری فارس: عزم دولت در رفع مشکلات عدیده شهرری بسیار جدی است

به گزارش راگانیوز ، ظهر امروز آئین بهره‌برداری از مدرسه 10 کلاسه دوره دوم ابتدایی دکتر مینو نیک‌نیان و مدرسه 16 کلاسه دوره اول ابتدایی کاوه آهنگر با مشارکت خیرین حاج محمد سرپوشان و غلامحسین حجازی مدرسه خیرساز در ناحیه یک ری، با حضور مرتضی بانک معاون کل سرپرستی ریاست جمهوری، عبدالرضا فولادوندراد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید هادی مجانی قمی رئیس هیأت مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز استان تهران و هدایت‌الله جمالی‌پور، فرماندار ویژه شهرستان در ری برگزار شد.

جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرستان ری در این آئین ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم با اشاره به اینکه در سه سال استقرار دولت تدبیر و امید تمام تلاش بر این امر بوده است که با همدلی و هم‌زبانی فضایی صمیمانه برای توسعه منطقه صورت گیرد، اظهار داشت: با دستور رئیس جمهور در این منطقه اقدامات بسیار ارزنده‌ای صورت گرفته و مصوبات بسیار خوبی برای شهرستان ری در همه حوزه‌ها رقم خورده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از قدم‌های ارزنده‌ای که در مدت استقرار دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش برداشته شده است، افزود: در حوزه بازسازی، بهسازی و مقاوم‌سازی مدارس در شهرستان ری اقدامات چشم‌گیری صورت پذیرفته که حاصل تلاش دولت‌مردان در دولت تدبیر و امید است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه هر ساله حداقل بین 3 تا 5 مدرسه در طول دولت تدبیر و امید در این منطقه افتتاح شده است، اظهار داشت: عزم دولت در رفع مشکلات عدیده شهرری بسیار جدی است.

جمالی‌پور در پایان ضمن درخواست از خیران برای توسعه کمک‌ها برای ساخت و تجهیز مدارس اظهار امیدواری کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیران مدرسه‌ساز در زمینه ساخت، مقاوم‌سازی و تجهیز مدارس گام‌های بزرگی برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.