آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

علاوه بر ایجاد اشتغال جدید باید در حفظ وضعیت موجود نیز کوشید

خبرگزاری فارس: علاوه بر ایجاد اشتغال جدید باید در حفظ وضعیت موجود نیز کوشید

به گزارش راگانیوز  ؛ کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ری به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات در ارتباط با بازار کار و تولید، بهبود فضای کسب و کار، بررسی موانع تولید در شهرک‌های صنفی و صنعتی، مشاغل سبز، بررسی گزارش پیشرفت در خصوص مشاغل خانگی و راه‌اندازی سامانه جامع بازار کار و تولید تشکیل جلسه داد.

معاون فرماندار شهرستان ری در این جلسه که با حضور مسؤولان مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری ری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت شهرستان ری از لحاظ وجود واحدهای صنفی و صنعتی اظهار داشت: باید از ظرفیت واحدهای صنعتی در شهرستان در راستای ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

مهدی مجیدی ضمن تأکید به برگزاری جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری به‌صورت مستمر و منظم خاطرنشان کرد: با توجه به وجود متقاضیان جویای کار در شهرستان لازم است برنامه‌ریزی در جهت جذب نیروهای بومی در شهرک‌های صنعتی در دستور کار ادارات ذی‌ربط قرار گیرد.

مجیدی با اشاره به فرصت‌های قابل سرمایه‌گذاری در شهرستان اضافه کرد: از متقاضیان سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان ری و به‌منظور توسعه و پیشرفت کشور، استقبال خواهیم کرد.

معاون فرماندار شهرستان ری در ارتباط با راه‌اندازی سامانه جامع بازار کار و تولید تاکید کرد: اطلاعات و آمار لازمه رشد و پیشرفت در شهرستان است و تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید اطلاعات زیر پوشش خود را ارایه تا بتوانیم در یک سامانه جامع از آن استفاده کنیم.

وی گفت: این سامانه می‌توانند برای متقاضیان سرمایه گذاری و همچنین جویای کار بسیار مناسب باشد.

مجیدی افزود: شناسایی فرصت‌های اشتغالزایی در شهرستان جهت به‌کارگیری متقاضیان جویای کار از مسایل حائز اهمیت کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ری است.

وی عنوان کرد: در موضوع اشتغال علاوه بر ایجاد اشتغال جدید، حفظ وضعیت موجود اشتغال نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.