آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عمل به فرامین قرآن نقش مهمی در کاهش پرونده های قضایی دارد

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام علی کنگرلو، پیش از خطبه های نماز جمعه امروز ری طی سخنانی با بیان این که توجه به مفاهیم و برنامه زندگی قرآن کریم جامعه را از آسیب های اجتماعی دور می کند، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای قرآنی کردن زندگی است.

وی با اشاره به نزول قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: طبق روایات اهل بیت(ع) ماه رمضان بهار قرآن است و قرائت و تدبر در قرآن در این راه ثواب و آثار زیادی برای روزه داران دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری افزود: تشکیل کلاس ها و محافل قرآنی مقدمه ای برای توجه به مفاهیم قرآن وتدبر و استفاده از آن در برنامه زندگی است.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی مانند طلاق گفت: اگر ما به آیات الهی توجه و عمل کنیم، مهارت های زندگی وارتباطی را کسب کرده و می توانیم از آن ها استفاده کنیم.

کنگرلو با بیان آیات مختلف قرآن به روان شناسی قرآن در موضوعات مثبت اندیشی و اعتماد به نفس پرداخت و اضافه کرد: عمل به فرامین قرآن در کم کردن پرونده های قضایی نقش مهمی خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری با تقدیر از برنامه های قرآنی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) افزود: بیش از 100 مرکز قرآنی تحت پوشش این اداره در امر آموزش قرآن از کودکان تا بزرگسال مشغول فعالیت هستند و لازم است، ازاین فعالیت های مردمی حمایت شود.

وی همچنین بر توجه به نذر فرهنگی و پشتیبانی از موسسات و خانه های قرآنی توسط مردم تاکید کرد.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.