آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عمو پورنگ به ديدار سالمندان آسايشگاه كهريزك آمد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ؛ داريوش فرضيايي يا همان عمو پورنگ ، مجري توانمند و محبوب تلويزيون، در حضوري سر زده به ديدار مادر بزرگها و پدر بزرگهاي كهريزك آمد تا هم كام آنان را شيرين كند وهم جوياي احوالشان باشد.

عمو پورنگ به بيشتر بخشهاي محل زندگي مادربزرگها و پدر بزرگها سر زد تا به همراه خود شادی را به جمع آنان ببرد ، به درد دلهاي آنان گوش دهد و با تعداد زيادي از عزيزان كهريزكي نيز عكس يادگاري بگیرد.

همچنين كودكان حاضر در مهدكودك آسايشگاه كه از حضور عمو پورنگ محبوب خود آگاه شده بودند ، بعداز پايان ديدار او از بخشهاي مختلف ، به استقبالش رفتند . عمو پورنگ هم دقايقي كوتاه با همه كودكان به بازي پرداخت و همه را از حضور سبز و زيبايش شاد كرد.

داريوش فرضيايي ( عمو پورنگ ) در پايان اين حضور زيبا ، در گفتگوي كوتاهي به روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك گفت :

از مدتها قبل در برنامه داشتم تا انجام وظيفه نمايم و بديدار مادربزرگها و پدربزرگها ي كهريزك بيايم ، دلم مي خواست اين حضور بدور از فضاي رسانه اي باشدتا عزيزان  راحت باشند و من بتوانم با جان و دل در خدمتشان باشم . موقع خداحافظي هم به آنان التماس كردم كه شما را به خدا حتمأ مرا دعا كنيد تا زير سايه پر بركت دعاهاي شما در زندگي موفق باشم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.