آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

غرب به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی مردم است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهرری گفت: مسئولان دلسوز کشور مدام برای حل مشکلات کشور و مردم تلاش می کنند اما در این میان عده ای غرب گرا و دل سپرده به آمریکا توانمندی های داخلی را نادیده گرفته و به دنبال سوق دادن کشور به دامن غربی ها هستند.
وی با اشاره به سخن رهبری در رابطه با اتکا به ظرفیت های داخلی کشور برای حل مشکلات افزود: جامعه بیش از پیش نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد اما عده ایی با ایجاد روحیه اشرافی که مطابق با تفکرات غربی است کشور را نیازمند و محتاج غربی ها معرفی می کنند.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کودتای ترکیه، عامل اصلی ایجاد حاشیه در کشورهای اسلامی را شیطنت غرب و دولت های اروپایی پیرو آمریکا دانست و افزود: ترویج روحیه اشرافی در کشور ترکیه و خیال پردازی برپایی حکومت عثمانی در تفکر اردوغان از سوی غرب موجب تفرقه و بی اعتمادی میان دولت و ملت و در نهایت ایجاد کودتا در این کشور شد.
وی همچنین با اشاره به دهه مبارک کرامت اضافه کرد: با توسل به موالید این دهه پربرکت می توانیم با بصیرت و هوشیاری در مقابل مکر و حیله دشمنان انقلاب بایستیم.
ابراهیمی در خطبه اول نیز با بیان اینکه تمام لحظات زندگی بشر باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرد تاکید کرد: فرصت های زندگی باید زمینه کسب سعادت شده و از شهوات دوری شود چرا که با دوری از گناه رزق و برکات خدا در زندگی نازل میگردد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.