آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرخی باقرشهر فاتح دوئل بقا / شاهکار شاگردان نوری در ساری

n00082316-b

به گزارش راگانیوز ، هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتسال کشور در شهرهای مختلف برگزار و در حساس ترین دیدار هفته، فرخی باقرشهر با پیروزی مقابل میزبانش، در لیگ دو کشور ماندنی شد.

در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتسال ایران یادبود مرحوم حسن حسین زاده؛ در گروه «ب» این رقابت ها سه دیدار همزمان برگزار شد تا پرونده این فصل از رقابت ها هم بسته شود.

در حساس ترین دیدار که حکم مرگ و زندگی برای دو تیم داشت، میلان ساری میزبان فرخی باقرشهر بود و می توانست با کسب یک امتیاز خانگی نیز حکم بقای خود در لیگ دسته دو را امضا شده ببیند؛ اما این طور نشد و شاگردان داوود نوری با ارائه یک بازی بسیار هوشمندانه سرنوشت دیگری را رقم زدند.

تیم فرخی که از اواسط فصل به دلایل مختلفی دچار افت محسوسی شده بود؛ تنها برای کسب سه امتیاز این بازی و بقا در لیگ پا به این بازی گزاشته بود و در آخر نیز توانست در حضور تماشاگران بی شمار ساروی، میزبان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا یک فصل دیگر در لیگ دسته دوم باقی بماند.

تماشاگران میلان ساری که خود را آماده برپایی جشن بقا کرده بودند، در پایان بازی و پس از سقوط این تیم به لیگ مناطق،  نسبت به عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم بسیار معترض بودند.

دیگر دیدار های برگزار شده در این گروه بین تیم های از پیش صعود کرده مقاومت مشهد و شهروند نوین سورک بود که مقاومتی ها با حساب یک بر صفر به برتری دست یافتند و مقتدرانه در رتبه نخست جای گرفتند.

شهدای جلین گرگان نیز با حساب سه بر صفر مقابل میهمانش پیمان شاهرود به برتری رسید تا بالاتر از این تیم در رتبه سوم قرار گیرد.همچنین نوین کشاورز فریمان در این هفته استراحت داشت.

نتایج کامل این گروه:

میلان ساری ۱ – فرخی باقر شهر ۲

مقاومت مشهد ۱ – شهروند نوین سورک ۰

شهدای جلین گرگان ۳ – پیمان شاهرود ۰

جدول پایانی لیگ دسته دوم فوتسال کشور/گروه ب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.