آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فردی که در مقابل آمریکا مرعوب و در مقابل فساد ساکت است به درد نمایندگی نمی‌خورد‌

خبرگزاری فارس: فردی که در مقابل آمریکا مرعوب و در مقابل فساد ساکت است به درد نمایندگی نمی‌خورد‌

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام مهدی اصلانی چهارشنبه شب در همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، جمعی از نامزدهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان و نخبگان و فرهیختگان شهرستان ری در مسجد فیروزآبادی شهرری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات به مثابه نماز ظهر می‌ماند. همان‌طور که وقتی اذان می‌گویند دو نماز ظهر و عصر بر ما واجب می‌شود، زمان انتخابات هم دو انتخابات بر ما واجب است.

وی گفت: فراخوان رهبر معظم انقلاب ندای «هل من ناصر» ولی حق است. وقتی ایشان می‌فرمایند «در انتخابات شرکت کنید» ما باید لبیک بگوئیم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری با تاکید بر اینکه حضور حداکثری پای صندوق‌های رای بر ما واجب است، افزود: این رای ندادن بعضی‌ها این یک اقدام کامل سیاسی است و پاس گل به حریف است.

وی، انتخاب اصلح را به نماز عصر تشبیه کرد و گفت: افرادی که در مقابل آمریکا مرعوب است و در مقابل فساد سکوت می‌کند و دنبال بازآفرینی مجلس ششم است به درد ملت نمی‌خورد و قطعاً به ما رحم نمی‌کند و این افراد قابل اعتماد نیستند.

اصلانی با بیان این‌که ما برای رای دادنمان باید حجت شرعی داشته باشیم، گفت: رای دادن مثل یک فن است و نیاز به مهارت دارد و باید از کارشناسان سئوال کرد.

تاکید بر لیستی رای دادن / هیچ کس را از لیست جدا نکنید / ائتلاف بزرگ اصولگرایان بزرگترین ائتلاف انقلاب است

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری با تاکید بر لیستی رای دادن عنوان کرد: دست توی لیست نبرید به عین 30 نفر رای بدهید.

وی با اشاره به ویژگی‌های لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت: بزرگترین ائتلاف تاریخ انقلاب همین ائتلاف بزرگ اصولگرایان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.