آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندارری:توجه نکردن به صنعت آسیب های اجتماعی و فرهنگی به دنبال دارد

راگانیوز- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: عدم توجه به حوزه صنعت قطعا آسیب های اجتماعی و فرهنگی فراوانی بخصوص در بازار کار به همراه خواهد داشت.

 

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سایپاپرس، ˈهدایت الله جمالی پورˈ به همراه جمعی از مسوولان شهرستان با حضور در این شرکت از بخش های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

وی در آیین افتتاح و بهره برداری از کتابخانه این شرکت طی سخنانی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهارداشت: ظرفیت های تولیدی بسیار خوبی در سایپا پرس وجود دارد که نشان از رشد قابل توجه صنعت تولید قطعات بدنه در کشور است.

جمالی پور گفت: باید با حمایت مناسب از شرکت هایی مانند سایپا پرس محدودیت ها و نواقص مدیریتی را برطرف کنیم تا این صنایع بتوانند در بازارهای هدف نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.

وی افزود: بایستی مدیریت گروه خودروسازی سایپا توجه ویژه ای به سایپا پرس داشته باشد تا بسیاری از محصولات تولیدی این شرکت به بازار داخلی راه یابد و امیداست با شناخت صحیحی از بازار این زمینه فراهم شود.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری بیان داشت: به نظر می رسد باید یک کارگروه ویژه برای توسعه هرچه بیشتر صنعت تشکیل شود، زیرا عدم توجه به این بخش قطعا آسیب های اجتماعی و فرهنگی چند برابری با خود به همراه خواهد داشت و دلیل این امر عدم رشد صنعتی مطابق با نیاز بازار کار است.

مدیرعامل سایپاپرس نیز در این دیدار با اشاره به توان تخصصی بالای موجود در بخش های این کارخانه اظهارداشت: با تکیه بر همین توان تخصصی، شرکت سایپا پرس تاکنون موفق شده بسیاری از مشکلات فنی ناشی از تحریم ها که در این شرکت نیز تاثیرگذار بود ، به حداقل برساند.

ˈمحمد علی جبرییلیˈ ، تولید قطعات پرسی در شرکت را مطابق با استانداردهای جهانی برشمرد و افزود: سایپا پرس به عنوان تنها شرکت تولید کننده قطعات پرسی در خاورمیانه است که دارای خطوط تولید رباتیک می باشد.

مدیر عامل سایپا پرس تصریح کرد: محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفی محصولاتی بدون رقیب در تولید قطعات پرسی محسوب می شوند که به اذعان مشتریان به این امر و نیز انحصار تولید محصولات پرسی بدنه خودرو تندر 90 از بهترین نمونه های این موضوع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.