آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: برای توسعه روستاهای شهرستان ری قدم های بزرگی برداشته شده است

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور عصر چهارشنبه در مراسم بازدید نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دهیاری ها و روستاهای شهرستان های استان تهران گفت: حدود 2 هزار و 200 میلیارد ریال بودجه که معادل بودجه عمرانی شهر تهران است از ابتدای دولت یازدهم برای توسعه روستایی، مدیریت شهری، بخش درمان و بهداشت و تامین آب شرب مصرفی در شهرستان ری صرف شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان ری با 131 روستا بیشترین روستا را در شهرستان های استان تهران دارد افزود: شهرری دومین شهر استان تهران، دوازدهمین شهر صنعتی و دهمین شهر صنفی کشور است.
جمالی پور وجود بارگاه حضرت عبدالعظیم(ع) و سابقه انقلابی و مجاهدت های عظیم مردم را از جمله ظرفیت های عظیم شهرستان ری ذکر کرد و افزود: فرمانداری ری از ابتدای مسئولیت در دولت یازدهم اقدامات بزرگی برای بازیابی جایگاه شهرستان ری از جمله ارتقای جایگاه ادارات این شهرستان از دفتر نمایندگی به معاونت اداره کل انجام داده است.
وی با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه امسال ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات افزود: دولت آقای روحانی عزم خود را برای حل مشکلات اقتصادی جزم کرده است و اگر مجلس آینده نیز در این مسیر همراهی کند این مشکل با سرعت بیشتری حل می شود.
جمعی از مسئولان از جمله نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری، رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و الماسی مدیر کل امور روستایی استانداری تهران عصر چهارشنبه از سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دهیاری ها و روستاهای شهرستان های استان تهران در روستای قمصر از توابع کهریزک شهرستان ری بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.