آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری : در سخت ترین شرایط اقتصادی نیز رعایت قانون باید سرلوحه مسوولین باشد

 تمام عوارض دریافتی از واحدهای آلاینده در شهرری هزینه خواهد شد
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری ، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست صمیمی با صنعتگران و تولیدکنندگان حوزه شهرستان که با حضور معاونان سیاسی و انتظامی، برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: نگاه دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور محترم براین است تا با استفاده از منابع انسانی و متخصص و اتکاء به ظرفیت ها و پتانسیل های درونی کشور در خیلی از حوزه های صنعتی و تولیدی صادرکننده و تولید کننده فن آوری و دانش باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری به موضوع مذاکرات هسته ای و تحریم های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: چنانچه مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد و از فضای ایجاد شده از تحریم های ظالمانه دشمن عبور کنیم امید داریم در آینده رشد اقتصادی کشور به مرز 8 درصد برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن اشاره به همت دولت یازدهم برای ایجاد رونق اقتصادی و از بین بردن رکود و انفعالات اقتصادی در کشور تصریح کرد: سیاست دولت بر ایجاد تعادل و ثبات در اقتصاد جامعه و ایجاد بازار رقابت در امور اقتصادی کشور است و نباید در رونق اقتصادی اعمال سلیقه تعیین کننده باشد.

 جمالی پور تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر یارانه ها در حوزه صنعت و تولید کشور استفاده شود، نتیجه و اثر آن در رفاه و آسایش مردم بیشتر نمایان خواهد شد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش و همت صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان به دلیل ایجاد فضای کار و کارآفرینی بیان در جامعه بیان داشت: دولت تدبیر و امید بر اساس نظرات و انتظارات صنعتگران و تولیدکنندگان و تعامل دوسویه، برنامه ریزی، تصمیم سازی و حرکت می کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: در فرمانداری و دستگاه های شهرستان روحیه تعامل و همکاری زیادی وجود دارد  تا در یک فضای صمیمی در جهت رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان، مسیر تولید و صنعت و به دنبال آن توسعه و پیشرفت کشور را هموار نمائیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.