آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: رویکرد حمایتی نسبت به نسل جوان داریم

به گزارش راگانیوز ؛  هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ری اظهار داشت: اشتغالزایی جوانان دغدغه اصلی دولت است و بایستی طوری برنامه ریزی شود که افتخارات نسل جوانان بیشتر دیده شوند.
وی تصریح کرد: مسئولان باید آمارهای مقایسه ای را جمع آوری کنند و بر اساس تحلیل های درست و کارشناسی برنامه ریزی کنند تا این مشکلات را بهتر تحلیل کنیم.
جمالی پور عنوان کرد: این نسل نقش قابل توجهی قبل و بعد از انقلاب اسلامی داشته و تولید ۶۰ هزار مقاله علمی در مقایسه با ۱۰۰ مقاله قبل از انقلاب گواه این مطلب است.
وی ادامه داد: کارنامه جوانان در عرصه ورزش نیز همانند عرصه علم و تکنولوژی درخشان بوده و جوانان توانستند، تعداد مدال های زیادی را در عرصه های مختلف ورزشی برای کشور کسب کنند.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مسئولان باید به جوانان درعرصه های مختلف اعتماد کنند چرا که هر زمانی عرصه را در اختیار نسل جوان قرار داده ایم توانستیم افتخارات چشمگیری را به دست آوریم.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی نقش بسیار مهمی در شکوفایی جوانان دارد، گفت: باید مجمع مشورتی با حضور جوانان تشکیل شود و از ایده ها و ابتکار خلاق این قشر نوآور استفاده شود.
جمالی پور ادامه داد: درسال جدید باید نواقص کشور را بر طرف کرد و برای مقابله با توطئه دشمنان، همه در کنار هم یکصدا به سمت موفقیت و توسعه کشور پیش رویم.
وی ادامه داد: باید فاصله بین مسئولان و مردم کم شود و اولویت مسئولان در جهت تکریم احترام به مردم قرار گیرد چرا که مردم در شرایط سختی قرار دارند و مدیران باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند.
فرماندار ری گفت: کشورهم اکنون نیازمند مدیران جهادی است که به فکر دغدغه مشکلات مردم باشند.
وی اضافه کرد: فاصله بین مردم و مسئولان، هدر رفت منابع و ایجاد مشکلات فرهنگی از توطئه های دشمنان است و باید مسئولان در این زمینه آگاه باشند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.