آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: شورا بستر اصلی توسعه ری محسوب می شود

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور بعد از ظهر دوشنبه با حضور در نخستین سمینار تخصصی نقش شوراها در توسعه شهرستان ری طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شوراها بستر اصلی توسعه کشور است و اگر درست شکل بگیرند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد و اگر مردم در این توسعه سهیم باشند کارها به درستی جلو خواهد رفت و در این زمینه باید بگوییم که شورای ری نیز بستر اصلی توسعه این شهر محسوب می شود..

جمالی پور افزود: در حوزه مدیریت شهری نیز شوراها با مردم کارهای توسعه ای را در میان می گذارند و میثاق شورا و مردم می شود و دولت و مجلس و شوراها همگی در یک مجموعه هستند و همگی با هم در راه رفاه مردم قدم بر می دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه منافع ملی اعتبار خود را از دست داده است گفت: علت این معضل جای گیری منافع فردی و جریانی به جای منافع ملی می باشد و حس همکاری و همدلی نیز بر اثر این فردی گرایی کمرنگ می شود و امروز کشور ما دچار فرد گرایی شده است.

فرماندار ری بیان داشت: ۳ عنصری که سبب عدم رسیدن کشور ما به توسعه پایدار می شود زبان و قلم و قدم می باشد و با کنترل بر روی حرف ها و ننوشتن هر مطلب و تحلیل و عدم حرکت به سمت تلاش راه های نرسیدن ما به توسعه پایدار می باشد که باید حل بشوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارهایی که انجام شده باید در رفاه اجتماعی و قدرت ملی و بازدارندگی دیده شود گفت: ایجاد،بسترهای مناسب در پناه داشتن زبان مشترک است و این به معنای این نیست احزاب و گروه های مختلف وجود نداشته باشند بلکه منظور هدف مشترک و واحد می باشد.

 

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.