آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: فرهنگ کتابخوانی با رویکرد توجه به دغدغه ها تقویت شود

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه باشد افزود: باید اماکن ترویج، گسترش و توسعه امر کتابخوانی مخصوصا برای نوجوانان و جوانان توسعه یافته و دسترسی آنان به کتاب تسهیل و تسریع شود.

به گفته وی طرح نذر کتاب اقدام مثبت فرهنگی در راستای ترویج امر کتابخوانی است و این قبیل اقدامات برای رشد فرهنگی کشور مخصوصا در مدارس و مساجد موثر است.
جمالی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی دغدغه اصلی مردم است افزود: همه آحاد مردم و ظرفیت های دولت باید برای تحقق این مهم به کار گرفته شود.
وی گفت: رمز موفقیت کشور در گرو وحدت و همدلی است و باید این به این امر حیاتی همواره باور قلبی و درونی داشته باشیم و در مسیر آن گام برداریم.
جمالی پور با اشاره به نامگذاری سالهای مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این نامگذاری ها در واقع سیاست کلان کشور بوده و منحصر به یکسال مشخص و معین نیست بلکه همواره باید در همه سالها به این دغدغه ها و نامگذاری ها دقت داشته باشیم.
نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور مسئولان فرهنگی و ادارات مرتبط شهرستان ری به ریاست جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری با بررسی موضوع کتاب وکتابخوانی، مشکلات و مسائل ناشران کتاب و ضرورت توجه و تقویت مراکز ری شناسی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.