آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری :نقش آمار در برنامه ريزي و توسعه کشور حياتي و اساسي است

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری:دسترسي به آمار دقيق و مناسب برای برنامه ريزي مدون و اصولی در همه ی امور کشور امری ضروری و اجنتناب ناپذپر است. لذا نقش آمار در برنامه ريزي و توسعه کشور حياتي و اساسي است که باید در همه ی امور مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان ري هدايت اله جمالي پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه هماهنگي اجراي طرح سرشماري عمومي كشاورزي سال 93 شهرستان ری با اشاره به نقش آمار دقيق در برنامه ریزی اظهار داشت: سرشماري عمومي كشاورزي سال 93 منبعي مهم در زمينه تهيه آمار مستند و دقیق حوزه کشاورزی جهت تدوین برنامه توسعه ی بخش كشاورزي کشور است لذا اجرای مناسب و دقیق این سرشماری از اهميت و جايگاه ويژه ای برای مسولین و برنامه ریزان بخش کشاورزی و دولت برخوردار است.

وي افزود :با توجه به اینکه نتايج حاصله از اين طرح تا 10 سال قابل استناد در نظام برنامه ریزی کشور در بخش کشاورزی خواهد بود و همه ی مسائل كلان و خرد  اقتصادي و رفاه اجتماعي كشور  را تحت تاثیر  قرار خواهد داد باید همه آمار گیران و همه جامعه هدف را به شکل مناسبی آگاهی بخش داد تا در این امر مهم کمال دقت و همکاری را انجام بدهند .

فرماندارويژه شهرستان ری در ادامه خاطر نشان کرد: مسولین سرشماری باید درانتخاب آمارگيران به تجارب،دانش و وظيفه شناسی آمار گیران توجه ویژه نمایند چون این امر از جمله  مهمترين مسائل  کشور در امر برنامه ریزی مي باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.