آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری وجود احزاب را موجب شفافیت در مدیریت کشور دانست

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور شامگاه یکشنبه در مراسم هم اندیشی احزاب سیاسی شهرستان ری اظهار داشت: کشور برای پیشبرد اهداف کلان و خرد خود در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیازمند احزاب قدرتمند، مقتدر و پایبند به منافع ملی است تا با استفاده از نظرات آنها کشور را به توسعه پایدار رسانند.
وی با تاکید بر اینکه نخبگان و افراد اثر گذار باید در احزاب سیاسی کشور حضور پررنگ و اثر گذار داشته باشند، تصریح کرد: وجود احزاب مخالف و منتقد دولت می تواند بسیاری از مشکلات فعلی کشور را حل کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه احزاب با نقد سیاسی عملکرد دولتمردان می توانند چراغ هدایت جامعه باشند، ادامه داد: نقد منصفانه با تخریب تفاوت زیادی دارد؛ احزاب برای اثر گذار بودن باید مرز بین این دو موضوع را به خوبی رعایت و به آن عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران شرایط خاصی را در منطقه دارد، اضافه کرد: راه عزت و سربلندی کشور در گفت و گوی احزاب موافق و مخالف دولت است، تخریب و پنجه در پنجه هم انداختن فقط سرمایه های کشور را به هدر می دهد.
جمالی پور تاکید کرد: اختلاف های سیاسی نباید منجر به دشمنی شود، احزاب در ارتباط با یکدیگر باید اخلاق اسلامی را در وهله اول به کار گیرند و برای یکدیگر حرمت و احترام قائل شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: فرآیند بررسی پرونده های احزاب سیاسی شهرستان ری بر اساس قانون و بخشنامه های وزارت کشور باید ظرف مدت ۲ هفته تعیین تکلیف شوند.
فرماندار ری گفت: طولانی شدن فرآیند بررسی پرونده های احزاب موجب یاس، بدبینی و از بین رفتن انگیزه های افراد جامعه در امر توسعه و پیشرفت کشور می شود.
وی با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های دولتی در فرآیند بررسی پرونده احزاب نباید استنباط های شخصی و حزبی خود را بکار گیرند، عنوان کرد: بررسی ها باید بر اساس قانون صورت و بدون هیچگونه تمایزی صورت گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.