آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار شهرستان ری: 95 درصد فاضلاب تهران از طریق رودخانه سرخه حصار وارد ری می شود

به گزارش راگانیوز ،  روز سه شنبه هدایت الله جمالی پور در دویست و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: دستور تخریب 500 هکتار از زمین هایی که با آب فاضلاب کشت می شود در شورای تامین صادر شده و از فردا اجرایی می شود.

صفوی، شهردار منطقه 20 نیز که به همراه فرماندار ری برای بررسی مشکلات این شهرستان در شورای شهر حاضر شده بود با اشاره به ساخت و سازهای زیر دکل های برق در شهرری گفت: ساخت و سازها زیر دکل های برق هیچ کدام با مجوز شهرداری نبوده بلکه در دهه های گذشته به خاطر برخی اقتضائات مقرر شده این ساخت و ساز انجام شود و ما آمادگی داریم با کمک مدیریت شهری و همت سازمان های ذیربط این مسئله را حل کنیم.
وی افزود: از سال 74 با شکل گیری روزبازارها در شهر تهران، چهارشنبه بازار شهرری ایجاد شده است و ما برای نظم بخشی به این موضوع و انتقال این روزبازارها برنامه داریم.
صفوی به کارخانه سیمان ری نیز اشاره و تصریح کرد: این کارخانه پس از تعطیل تفاهمی با برخی اشخاص کرده است و اراضی سیمان ری را در اختیار افراد قرار داده است تا ماشین آلات سنگین را در آنجا مستقر کنند.
وی ادامه داد: در زمانی که ساخت و ساز رونق داشت این ماشین آلات در پروژه های عمرانی استفاده می شدند اما با رکود ساخت و ساز تجمیع این ماشین آلات موجب آلودگی های مختلف شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.