آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار: مصوبات پدافند در شهرستان ری به خوبی اجرا نمی شود

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان ری اظهار داشت: دستگاه های دولتی باید گزارش عملکرد خود را در این حوزه به دبیرخانه کارگروه پدافند غیرعامل در فرمانداری ارجاع دهند.
وی اجرای درست مصوبات کارگروه پدافند را عامل کاهش چشمگیر آسیب ها در زمان بحران عنوان کرد و افزود: تمامی دستگاه های شهرستان باید در مواجه با انواع تهاجم، بحران و بلایای طبیعی آمادگی داشته باشند.
جمالی پور عنوان کرد: جلسات پدافند غیر عامل نباید برای توضیح و رفع تکلیف برگزار شود چرا که این کارگروه نیازمند اعضای متعهدی است که به بهترین شکل ممکن ماموریت خود را انجام دهند تا مردم در زمان سخت و بحرانی نقش این کارگروه را با جان و دل لمس کنند.
وی با بیان اینکه متاسفانه سطح تعهد افراد نسبت به کارشان پایین آمده است، یادآور شد: ترجیح منافع شخصی بر منافع جمع و کاهش تعهد باعث توقف توسعه می شود.
جمالی پور تصریح کرد: فرمانداری ویژه شهرستان ری طی سال ۹۸ با گزارش گیری مستمر و رصد عملکرد ادارات با هرگونه کم کاری مسئولان به شدت برخورد خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۸ دشمنان با تمام امکانات در صدد ضربه به نظام اسلامی هستند، افزود: امروز تمامی دلسوزان کشور باید با تمام وجود در خدمت کشور باشند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.