آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ملارد از شمارش معکوس ۴۵ روزه شهرداران غرب تهران خبر داد

به گزارش راگانیوز ، حسین توکلی کجانی فرماندار ملارد گفت: روزانه بیش از ۸۵۰ تن زباله به مرکز زیست اختر غرب  از ۸ شهر در غرب استان تهران منتقل می‌شود.

وی افزود:عدم وجود استاندارد‌های لازم برای برخی خودروها و همچنین انتقال زباله از جاده چیتگر و داخل شهر صفادشت، باعث ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی و نارضایتی شهروندان شده است.

فرماندار ملارد در ادامه گفت: با انجام هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی و استانداری تهران، شهرداران مربوطه به فرمانداری ملارد جهت استاندارد سازی ماشین های حمل زباله فراخوانده شدند.

توکلی به نتیجه‌ی جلسه‌ی برگزار شده اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه شهرداران مکلف شدند تا به استاندارد سازی ماشین های حمل زباله اهتمام جدی داشته باشند و علاوه بر آن حداکثر تا ۴۵ روز آینده انتقال زباله به شیوه سنتی ملغی شده و از تریلرهای استاندارد حاوی مخزن شیرابه و دارای توری‌های مخصوص استفاده کنند.

وی در پایان به جریمه شهرداری‌های متخطی اشاره کرد و افزود: چنانچه شهرداری های غرب استان تهران در این خصوص به اقدامات لازم و مصوب پایبند نبوده و از آن تخطی نمایند،  علاوه بر تعقیب قضایی و توقیف خودرو ، مرکز زیست اختر غرب از تحویل زباله این شهرها خودداری خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.