آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ملارد : رسانه ها در راستای نهادینه کردن پدافند غیر عامل در جامعه تلاش کنند

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل باید درسطح جامعه به یک گفتمان عمومی و فرهنگ نهادینه شده تبدیل شود.
به گزارش راگانیوز، حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، طی مراسمی در دبیرستان شهید ثمری مارلیک ، ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک فرارسیدن روز دانش آموز و شهادت حسین فهمیده گفت: پدافند غیرعامل باید درسطح جامعه به یک گفتمان عمومی و فرهنگ نهادینه شده تبدیل شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد، هفته پدافند غیرعامل را فرصت خوبی برای تبیین و آگاه سازی این امر  در بین مردم دانست وافزود: رسانه ها   در جهت ارتقاء این فرهنگ تلاش نموده تا موضوع پدافند غیرعامل به باور عمومی تبدیل شود.
توکلی کجانی بر ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود : تبلیغ و فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیر عامل در سطح جامعه انجام شود و همانطور که مردم در دفاع مقدس هشت ساله بهترین مشارکت و عملکرد را داشتند و موجب افتخار تاریخ ایران شدند لازم است در بحث پدافند غیر عامل نیز زمینه حضور و مشارکت مردم را فراهم کنیم.
توکلی کجانی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که پدافند غیرعامل را یک مسئله مستمر و همیشگی دانستند اظهارداشت: افزایش آگاهی و شناخت تهدیدات در جهت خنثی سازی حرکات دشمن که در حوزه های مختلف بکار گرفته می شود،نقش حیاتی دارد.
وی در ادامه در خصوص تعریف پدافند غیرعامل اظهارداشت: پدافند غیرعامل دفاع بدون سلاح است که باید مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد افزود: اگر امروز کسی جرائت حمله به کشور ما را ندارد به خاطر نیروهای مسلح قدرتمند و  مجهز شدن ایران به تجهیزات نظامی  و بازدارنده همچون موشک و .. است.
توکلی کجانی افزود: سند راهبری پدافندغیرعامل در آموزش و پرورش تدوین شده است، ضرورت دارد دانش آموزان آگاهی لازم را در حوزه سایبری، بیولوژیکی واقتصادی رانیز کسب نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.