به گزارش راگانیوز ؛ حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات فوتبال شهرستان ملارد با اشاره به جمعیت ۴۰۰ هزار نفری این شهرستان و روند افزایشی این جمعیت ، مدیریت و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از اماکن ورزشی موجود را ضروری برشمرد و گفت: با توجه به آسیب ها و معضلات اجتماعی پیرامون جوانان و نوجوانان بایست با دلسوزی و همدلی زمینه حضور و گذران وقت آنان در این گونه فضاها را تسهیل بخشیده و فراهم سازیم .

وی افزود: شهرستان ملارد پتانسیل و استعدادهای خوبی در همه سنین در حوزه ورزش های همگانی و قهرمانی دارد و این وظیفه ما را در برآوردن نیازهای آنان سخت تر می کند .

توکلی کجانی از لزوم تغییر نگاه به ورزش در نزد مدیران شهری گفت و کمبود ورزشگاه و نبود فرهنگسرا را از نکاتی برشمرد که می بایست تا کنون در این شهرستان راه اندازی شده و مورد استفاده قرار میگرفت .

وی در ادامه به سرانه پائین فضاهای ورزشی شهرستان نسبت به استاندارد استانی ، کشوری و بین المللی اشاره کرد و  برنامه ریزی برای ارتقاء آن با تخصیص بودجه و اعتبار ویژه برای تامین زیرساخت ها و همچنین تشریح وضعیت شهرستان برای مدیران استانی و پیگیری مستمر را یادآور شد.

هدف گذاری برای رسیدن به وضعیت مطلوب با برنامه ریزی مدون ، برند سازی و تقویت و حمایت از یک ورزش فراگیر و پرمخاطب در شهرستان ملارد از دیگر مواردی بود که سرپرست فرمانداری ملارد بر آنها تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار هر کدام از حاضرین به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود درباره نحوه برگزاری مسابقات ، کم و کیف اماکن ورزشی و حمایت های مورد نیاز پرداختند . بررسی دلایل حضور ورزشکاران مستعد ملاردی در تیم های سایر شهرستان ها و همچنین عدم اختصاص بودجه برای تیم های ورزشی شرکت کننده از این شهرستان در مسابقات استانی و کشوری از نکات قابل تامل در صحبت های اعضای هیات فوتبال شهرستان ملارد بود که رسیدگی به آنها را خواستار شدند .