آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

از فرهنگیان نمونه و بازنشستگان آموزش و پرورش شهرری تجلیل شد+ تصاویر

به گزارش راگانیوز، همایش تجلیل از فرهنگیان نمونه و بازنشستگان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سال تحصیلی 94-95، با حضور بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، سید هادی موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، احسانی معاونت آموزش ابتدایی شهرستانهای استان تهران، هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20، نظری معاون آموزشی سابق شهرستانهای استان تهران، سرهنگ حسینی سرکلانتر شهرستان ری، نامداری معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 20 و معلمان و بازنشستگان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در کانون فرهنگی تربیتی سمیه برگزار شد.

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در ابتدای مراسم به حاضرین خیر مقدم گفته و سپس هدایت اله جمالی پور معاون استاندار تهران به سخنرانی پرداخت.

نصیری ضمن تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و همچنین سالروز بعثت پیامبر تصریح کرد: لازم است در ایام جشن و سور از کسانی یاد کنیم که شادمانی امروزمان را مدیون آنها هستیم.

وی ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: مفتخریم که 5600 شهید فرهنگی و 6000 شهید دانش آموز در دفاع از ارزشهای نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و میهنمان کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از تلاش ها و زحمات بی شائبه فرهنگیان در راستای تعلیم و تربیت افراد برای داشتن جامعه ای سالم و فرهیخته، تشکر و قدردانی کرد.

DSC_0944 (Copy) DSC_0953 (Copy) DSC_0958 (Copy) DSC_0959 (Copy) DSC_0967 (Copy) DSC_0971 (Copy) DSC_0976 (Copy) DSC_0986 (Copy) DSC_1040 (Copy) DSC_1043 (Copy)

در این همایش که به همت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و با مشارکت شهرداری منطقه 20 تهران برگزار شد، از تعداد 15 نفر از معلمان نمونه استانی و منطقه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

اجرای چندین قطعه سرود، اجرای نمایش، شعر خوانی توسط صابر خراسانی شاعر اهل بیت، پخش نماهنگ و کلیپ، اهدای گل به مدعویین و … از برنامه هایی بود که در این مراسم به محضر معلمان تقدیم شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.