آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فروپاشی باند شیشه فروش های شهرری

سرهنگ حسن اردلانی دراین باره گفت: از مدتی قبل در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر در جنوب تهران و شهر ری، ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ شناسایی و دستگیر متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در انجام تحقیقات پلیسی و  پایش اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد که گزارش واصله صحت دارد، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که سه خرده فروش مواد مخدر با تشکیل باندی در شهر ری اقدام به خرده فروشی مواد مخدر و توزیع آن در جنوب تهران کرده اند.
اردلانی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.
وی با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر برای دستگیری متهمان به محل اعزام شدند، گفت: ماموران موفق شدند طی یک عملیات ضربتی هر سه متهم را دستگیر و در بازرسی انجام شده مقدار یک کیلوگرم شیشه را که به صورت بسته بندی شده و آماده فروش بود، کشف و ضبط کنند.
به گفته فرمانده پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت هر سه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.