آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

قاتل برادر از قصاص نجات پيدا کرد

محمد جعفري- پسر جواني که در حمايت از مادرش، برادر بزرگ ترش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود با اعلام رضايت اولياي دم، صبح ديروز به لحاظ جنبه عمومي جرم محاکمه شد.به گزارش خراسان، در ابتداي جلسه رسيدگي (در شعبه ۱۱۳ دادگاه کيفري استان تهران) صبوري به نمايندگي از دادستان تهران در جايگاه ايستاد و به دفاع از کيفرخواست پرداخت. او گفت: برابر محتويات پرونده جوان حاضر به نام بهمن متهم است ۲۳ مهر ۹۱ در جريان درگيري با برادرش نادر در خانه شان واقع در باقرشهراو را با ضربه چاقو به قتل رسانده است. متهم در جريان تحقيقات، بزه انتسابي را پذيرفته و تمام مدارک و شواهد عليه او است. همچنين اولياي دم در جريان رسيدگي به اين موضوع از اعلام شکايت صر ف نظر کرده اند. بنابراين خواستار مجازات متهم به لحاظ جنبه عمومي جرم هستم.

سپس بهمن در برابر اتهام قتل عمدي برادرش گفت: برادرم از چند وقت قبل به دختري علاقه مند شده و قصد داشت با او ازدواج کند. اما چون ما وضعيت مالي خوبي نداشتيم مادرم با ازدواج نادر مخالف بود. آن ها چند مرتبه در اين باره با يکديگر صحبت کرده بودند اما فايده اي نداشت و هيچ يک قانع نشدند. در اين مدت برادرم مدام عصباني بود و پرخاشگري مي کرد. روز حادثه وقتي به خانه آمدم ديدم نادر با مادرم جر و بحث مي کند. او به مادرم بي احترامي کرد و من از اين موضوع ناراحت شدم و به او اعتراض کردم اما او يک کارد آشپزخانه برداشت و به طرفم آمد. او مي خواست من را با چاقو بزند اما آن را از دستش گرفتم. آن زمان ما با يکديگر گلاويز شده بوديم که ناگهان چاقو به شکم نادر برخورد کرد. من قصد نداشتم به برادرم آسيبي بزنم و فقط مي خواستم مانع درگيري اش با مادرم شوم که اين حادثه اتفاق افتاد. حالا هم از کرده  ام پشيمانم. هر چند پدر و مادرم من را بخشيده اند اما مي دانم که تا آخر عمر نمي توانم اين اشتباه را جبران کنم.

در پي دفاعيات بهمن، ۵ قاضي دادگاه وارد شور شدند تا در اين باره تصميم گيري کنند. برابر قانون، مجازات بهمن بين ۳ تا ۱۰ سال حبس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.