آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

قتل در جنوب تهران که بوی مشکوکی میداد +عکس

به گزارش راگانیوز ؛ ساعت 22:30 پنج شنبه 30 آذر ماه امسال وقوع یک  نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح در شهرک علائین به کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم اعلام شد .

با حضور مأمورین در محل اعلام شده در یک فضای سبز در داخل شهرک علائین مشخص شد که جوانی 28 ساله از ناحیه سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و از ناحیه سر نیز دچار خونریزی شده است .
با وجود انتقال مجروح صحنه نزاع و درگیری به نام کاظم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی ، پس از گذشت چند ساعت به مأموران اعلام شد که وی فوت کرده است .
با اعلام خبر به مأمورین و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” ، بلافاصله کارآگاهان تیم تجسس ویژه کلانتری وارد عمل شده و ضمن شناسایی افراد حاضر در نزاع و درگیری منجر به جنایت Crime ، اقدام به شناسایی متهم اصلی پرونده به نام “سعید . ع”  36 ساله  کردند .
با حضور مأمورین در محل سکونت سعید مشخص شد که وی از محل سکونتش متواری شده اما در ادامه اقدامات پلیسی ، نهایتا مخفیگاه وی در منزل یکی از دوستانش شناسایی و در کمتر از چند ساعت از زمان جنایت ، دستگیر و به کلانتری منتقل شد .
متهم که اعتیاد به مصرف موادمخدر دارد ، در اعترافاتش به کارآگاهان تجسس ویژه کلانتری گفت : “مقتول به همراه دوستانش در داخل فضای سبز ایستاده بود که من نیز به آنها اضافه شدم . من به همراه خود چند بسته قرص متادون داشتم ؛ زمانیکه مقتول متوجه موضوع شد ، قصد گرفتن قرص ها را داشت و همین موضوع باعث آغاز درگیری من با کاظم شد ؛ مقتول مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و نهایتا قرص ها را نیز از من گرفت ؛ برای دقایقی از محل دور شدم و پس از گذشت کمتر از 10 دقیقه مجددا به محل برگشتم اما اینبار یک چاقو و یک میله آهنی در دست داشتم و مقتول نیز همچنان در محل حضور داشت ؛ مجددا با کاظم درگیر شدم اما اینبار ضربه ای با چاقو به سینه او زده و در ادامه نیز ضربه ای با میله ی آهنی به سرش زدم ؛ زمانیکه کاظم روی زمین افتاد ، به سرعت محل را ترک کردم تا اینکه توسط مأمورین دستگیر شدم ” .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس نوروزی از شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری صادر و متهم جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل  پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رکنا

 

جزییات قتل شهرری که بوی متادون می داد + عکس قاتل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.