آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

قتل کودک ۵ ساله در اسلامشهر توسط پیرمرد ۷۵ ساله

روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۰ ماموران پلیس از انتقال پسربچه مجروحی به یکی از بیمارستان های تهران باخبر شدند.

به گزارش راگانیوز، تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه پزشکان اعلام کردند حسین به دلیل شدت جراحات جان باخته است. با مرگ کودک ۵ ساله پرونده در اختیار کارآگاهان ویژه مبارزه با قتل قرار گرفت که تیم جنایی در نخستین گام به تحقیق از پدر حسین پرداختند.

مرد جوان، صاحبخانه ۷۵ ساله خود به نام «حسن» را با عنوان قاتل معرفی کرد و گفت: روز حادثه صاحبخانه ام برای گرفتن ۳۰ هزار تومان اجاره خود به خانه ام در اسلامشهر مراجعه کرد. وقتی به وی گفتم در حال حاضر پولی در خانه ندارم، رفت و چند دقیقه بعد دوباره بازگشت.

وقتی در را باز کردم او روی من و پسرم قیر مذاب ریخت و با چاقو به تعقیب من پرداخت. حسن وقتی نتوانست مرا بگیرد دوباره به سمت خانه بازگشت و این بار با ۲ ضربه حسین را بشدت مجروح کرد. کارآگاهان در ادامه خانه متهم به قتل ۷۵ ساله را در کرج شناسایی و وی را دستگیر کردند. وی در بازجویی ها با قبول اتهامش گفت: وقتی با پدر قربانی درگیر شدم کنترل خود را از دست داده و چاقو را در شکم پسربچه فروکردم.

متهم سپس در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت که با درخواست پدر قربانی به قصاص محکوم شد. با اعتراض حسن پرونده به شعبه ۲۹ دیوانعالی کشور فرستاده شد که قضات دیوانعالی کشور حکم قصاص را تایید کردند. در حالی که مرد جنایتکار در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، اولیای دم با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.