آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

لزوم آگاه سازی و آموزش پیشگیری و ترک اعتیاد در حواشی شهرها

 به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در جلسه مبارزه با مواد مخدر که با حضور دادستان شهرستان ری، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، بخشداران و مسوولین مربوطه در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد مواد مخدر را سلاح خاموش دانست که اگر به آن توجه نشود ویرانگر خواهد بود، اظهار داشت: وظیفه تمام مسوولین و آحاد ملت است تا بطور یکسان و برابر با این مقوله برخورد نمایند.
جمالی پور تاکید کرد: دستگاه هایی که دارای ارتباطات موثر و بیشتری با عموم مردم هستند از قبیل بسیج، امورمساجد، سازمان تبلیغات و شهرداری مشترکا نسبت به آگاه سازی و فرهنگ سازی جامع و فراگیر در جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اقدام نمایند.
وی کمپ های ترک اعتیاد را کلینیک درمانی دانست و تصریح کرد: کمپی که مجوز فعالیت می گیرد باید دارای تمام شرایط مناسب درمانی باشد و به یک تهدید جدید در اجتماع تبدیل نشود.
فرماندار شهرستان ری اضافه کرد: تاکنون چندین مرحله طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ری با موفقیت انجام شده است که پس ازاین با همکاری سپاه این طرح با وسعت بیشتری در تمامی بخش های شهرستان برگزار خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.