آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

لزوم استقلال شورای شهر شهرری از تهران

به گزارش راگانیوز، محسن علیجانی نماینده مردم تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالان اجتماعی-سیاسی ری و مردم از نمایندگان مجلس مطالبه و انتظار جدی برای شورای شهر و مدیریت شهری مستقل دارند، در تلاش هستیم آن‌ها به‌حق قانونی خود دست یابند.

وی با بیان اینکه شهدای بیمارستان هفتم تیر به‌عنوان قطب تروما و سرطان جنوب تهران از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری قول توسعه و نوسازی به مردم داده شده بود که در ردیف بودجه سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی هم لحاظ شده است که با حل مشکل جابه‌جایی درختان این بیمارستان اقدامات اجرایی به‌سرعت آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: امیدواریم با تکمیل عملیات توسعه و نوسازی بیمارستان‌های فیروزآبادی، شهدای هفتم تیر و همچنین با احداث بیمارستان ۶۰ تختخوابی بقیه‌الله اعظم شماره دو در محدوده میدان معلم شهرری نیازهای درمانی و کمبود تخت بیمارستانی اهالی ری تا حد زیادی برطرف شود.

وی با اشاره به بحث انتخاب استاندار جدید تهران خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان تهران با بحث و بررسی‌های لازم و در نظر گرفتن همه شاخص‌های مختلف ۳ گزینه را به‌عنوان نظر مشورتی به وزیر محترم کشور معرفی کرد.

علیجانی یادآور شد: با توجه به اینکه وزیر محترم تمایل داشت نظر مجمع را بداند به‌احتمال زیاد استاندار تهران به‌زودی از بین این سه گزینه پیشنهادی انتخاب خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.