آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

لزوم توجه شهروندان به خطرات دپوی ضایعات در منازل و اماکن تجاری

به گزارش راگانیوز طی هفته‌ای که گذشت  بارها زنگ آتش‌نشانی باقرشهر به صدا درآمد و این اتفاق خبر از حریق ضایعات در منازل مسکونی یا اماکن تجاری می‌داد .4265

حریق منزل سکونی واقع در روستای گل حصار به علت جمع‌آوری ضایعات کاغذ و پلاستیک ،حریق در منزل مسکونی در خیابان قمر بنی‌هاشم باقرشهر به علت دپوی ضایعات در بام خانه ،حریق ضایعات کاغذ و برگ درخت در تالار پذیرایی نگین طلایی باقرشهر ،حریق ضایعات پلاستیک در کمربندی  دوم کهریزک ،حریق مجدد منزل مسکونی در روستای گل حصار به علت دپوی ضایعات پلاستیک ازجمله مواردی است که دریک هفته گذشته اتفاق افتاده است .

در همین راستا مسئول آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بیشتر این حوادث به علت بی‌احتیاطی و منفعت‌طلبی افراد صورت می‌گیرد که با این کار هم جان خود و هم جان دیگر شهروندان را در معرض خطر قرار می‌دهند .

شفیعی با اشاره به لزوم توجه شهروندان به خطرات  دپوی ضایعات در منازل مسکونی گفت :چنانچه شهروندی  به علت منفعت‌طلبی خود جان شهروندان را در معرض خطر قرار دهد از طریق مبادی زی ربط  با او برخورد خواهد شد .

وی در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به نکات ایمنی که ضامن جان و سلامتی آن‌هاست از جمع‌آوری  ضایعات و نگهداری آن در محیط زندگی جدا خودداری کنند و در صورت مشاهده این موضوع را از طریق 137 شهرداری باقرشهر باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.