آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

لزوم سرشماری نفوس و مسکن بطور مستقل در بخش مرکزی شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در نشست بخشدار، دهیاران و شورای بخش مرکزی شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، اظهار داشت: بخش مرکزی شهرستان ری از بخش های مهم و پرجمعیت شهرستان می باشد تا جایی که برخی از روستاهای این بخش دارای جمعیتی بیش از 18 هزار نفر می باشد .
جمالی پور در ادامه با اشاره به اینکه در رسیدگی به امور عمرانی شهرستان ری تمام مجموعه های شهرستان مورد توجه قرار دارند
گفت: در سفرهای روستایی فرمانداری و مسوولین شهرستان ،  اساسی ترین موضوعات روستا از قبیل آب ، برق ، راه و کلیه اموری که از اولویت برخوردارند مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد .
فرماندار شهرستان ری ارائه خدمات شایسته به مردم را نشان از مدیریت عاقلانه و وجود فضای تعامل و همسویی در مجموعه دانست و افزود: هنگامی که در بین مسوولین و مدیران نظام همزبانی و هم دلی حاکم باشد ارائه خدمات شایسته تر و موثر تر خواهد بود.
وی اظهار داشت: از فرصت محدود مسوولیت به خوبی بهره برداری کنیم تا خدمات ارزنده ای برای مردم انجام دهیم.
جمالی پور در ادامه با اشاره برگزیده شدن فرمانداری شهرستان ری به عنوان فرمانداری نمونه شهرستان های تهران بیان داشت: اگر فرمانداری شهرستان ری به عنوان نمونه برگزیده شد حاصل تلاش و مجاهدت شایسته کارکنان پرتلاش، مدیران فعال و جمیع مجموعه های شهرستان است.
وی اذعان داشت: اینگونه ارزیابی ها حدود نسبی دارند و تا رسیدن به قله و افق بلند توسعه و پیشرفت کشور مسیر طولانی در پیش داریم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.