آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

لزوم شناسایی و کارشناسی آسیب های اجتماعی در مدارس قرچک

 بهمن خطیبی صبح سه شنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش که در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش قرچک برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان قرچک در یک محدوده ۹۰ کیلومتری شکل‌گرفته است اظهار داشت: اکر در این شهرستان در نظر داشته باشیم که در مسئله تربیت دانش آموزان موفقیت هایی را کسب کنیم لازم است که این کسب موفقیت مد نظر معلمان نیز باشد و اگر به این مقوله توجه کردیم مشکلات حل خواهند شد.

خطیبی در ادامه با اشاره به اینکه کیفیت آموزش در مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: آموزش‌وپرورش یک دستگاه تعلیم و تربیت است و دولت به‌ نظام آموزشی اهمیت زیادی داده است و مابه‌ عنوان کارگزاران نظام در شهرستان قرچک تمام تلاش خود را جهت رفع و حل مشکلات و معضلات به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه کارشناسی و توجه به آسیب های اجتماعی موجود در مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: لازم است با تلاش های شبانه روزی در صدد رفع این معضلات بر بیاییم.

سرپرست فرمانداری قرچک با بیان اینکه تراکم دانش‌آموزی در شهرستان قرچک باید کاهش پیدا کند گفت: برای این منظور نیازمند حمایت نهادهایی همچون خیرین مدرسه‌ساز و بنیادهای خیریه هستیم و باید تعداد مدارس را افزایش داده و کیفیت تحصیلی را بالا ببریم، لذا برای رفع این مشکل درصدد اخذ اعتبارات ملی و استانی در اداره کل نوسازی هستیم.

از طرفی هم یک دستگاه و نهاد فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی که جامعه امروز ما را تهدید می‌کند بخشی از این آسیب‌ها به آموزش‌وپرورش برمی‌گردد، که باید این آسیب‌ها شناسایی و رفع نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.