آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مانور تخلیه اضطراری در ۵۳ مدرسه شهرری انجام شد

به گزارش راگانیوز ، مانور تخلیه اضطراری به صورت همزمان در ۵۳ مدرسه شهرری با مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری منطقه ۲۰ انجام شد. 

ابوالفضل حیدری قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ در حین انجام مانور در مدرسه ۲۲بهمن شهرری حضور یافته و بیان کرد: طرح مدرسه آماده در ۵۳ مرکز آموزشی منطقه ۲۰ به اجرا درآمده و آموزش های خود امدادی و دگر امدادی به مدیران، کادر اداری و دانش آموزان مدارس منتخب ارائه شده است.

ویافزود: در قالب طرح مدرسه آماده، ساختمان های مدارس نیز از نظر اصول ایمنی و مخاطرات از سوی کارشناسان مورد شناسایی و بررسی قرار گرفته اند.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ ادامه داد: برپایی مانور تخلیه اضطراری مرحله بعدی طرح مدرسه آماده است که در مدارس منطقه ۲۰ به صورت همزمان برگزار شد که بعد از رفع عدم انطباق ها و نواقص احتمالی، این مدارس نشان مدرسه آماده را دریافت خواهند کرد.

حیدری یادآور شد: به مدارسی که موفق به دریافت نشان مدرسه آماده شوند، تجهیزاتی نظیر سیستم هشدار، اطفای حریق، کمک های اولیه و همچنین تجهیزات سبک امداد و نجات تعلق می گیرد تا در زمان لازم استفاده کنند.

ویبا اشاره به اینکه مدرسه آماده یک طرح ملی است، گفت: افزایش ضریب ایمنی مدارس، کاهش مخاطرات و حفظ سلامتی دانش آموزان در زمان بحران های احتمالی از مهمترین اهداف این طرح است.

بر اساس این گزارش تشکیل مدیریت بحران و ارائه آموزش های موضوعی در اماکن نظیر مدارس، کارخانجات و ادارات از سوی ستاد مدیریت بحران منطقه طبق ماده ۳۳ مجوز تقویت عملیاتی شدن سیستم مدیریت بحران شهر تهران، مصوبه ۸۳/۵/۲۱ شورای اسلامی شهر تهران و ماده ۵۴ طرح امداد و نجات کشور مصوب  ۸۲/۱/۲۳  هیئت وزیران، انجام می شود.

گزارش تصویری از مانور تخلیه اضطراری در مدرسه ۲۲بهمن دولت آباد

 انتهای پیام/ 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.