آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ما خادم مردم هستیم نه حاکم مردم / برای چند رای بیشتر و کسب جایگاه دروغ نمی گوییم !!

به گزارش راگانیوز ؛ در مراسم کلنگ زنی تعریض جاده قمصر فرماندار ویژه شهرستان ری گفت :خدمت خالصانه و صادقانه برای مردم عزت دنیوی و ثواب اخروی را دربردارد و دولت یازدهم با شعار قانون مداری و خدمت بی منت به مردم آغاز به کار کرده و تا کنون برای حل مشکلات معیشیتی و رفاهی مردم با توجه به امکانات خویش به این شعار پای بند بوده است .

وی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت : کشور ما به دلیل ماهیت استقلال طلبانه و آزادی خواهانه که به عنوان کلیدی ترین محور قرار گرفته در معرض تهمت و تحریم ناجوانمردانه دشمنان است و در قبل از دولت یازدهم همه دشمنان برای تحریم های بی پایه و اساس بر علیه ایران بسیج شدند .

دکتر جمالی پور با عنوان اینکه درآمد کشور ما وابسته به نفت است ، تصریح کرد : دشمنان حوزه های اطراف ما را محدود کرده و نفت که یک نیاز بین المللی است و درآمد کشور ما به آن وابسته است را در اقتصاد با مشکلات فراوانی رو به رو کردند و از سال ۸۴ به بعد ما با کاهش قیمت نفت و افزایش بی شمار قیمت طلا و سکه مواج شدیم به طوری که سکه از ۶۵ هزار تومان به بالای یک میلیون تومان در سال ۹۲ رسید .

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد : درآمد در دولت دکتر روحانی ۱۲۰ میلیارد دلار تا کنون بوده است و این در حالی است که در زمان دو دولت قبلی ما بیشترین درآمد را (۶۰۰ میلیارد دلار )از اول انقلاب تا سال ۹۲ داشته ایم اما همانطور که همه خوب می دانند و آمار نشان می دهد افزایش قیمت ها و تورم حاصل دولت نهم و دهم بوده است .

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در شهرستان ری ، تصریح کرد : خوشبختانه طبق قولی که به مردم خوب جنوب تهران داده بودیم ، انشعابی از سد ماملو برای آب باقرشهر و شهرری با پیگیری های فراوان دولت اختصاص داده شده و تا قبل از پایان دولت یازدهم آب شرب باقرشهر را نیز که تا کنون عملیات لوله گذاری و سایر اقدامات در این خصوص صورت گرفته و در اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد .

دکتر جمالی پور ادامه داد : با توجه به اینکه تمام جاده های روستایی در شهرستان ری آسفالت شده اند ، مشکلات آب شرب در روستاهای قمصر ، دهنو و کوی بی بی شهربانو حل خواهند شد تا شهروندان آب با کیفیت و سالم داشته باشند .

فرمانداری ری با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : مقام معظم رهبری توصیه کرده اند به قول هایتان عمل کنید بد قولی و وعده دروغ ، بین نظام و مردم فاصله می اندازد لذا بر این اساس دکتر روحانی برای کسب رای بیشتر حاضر به وعده های پوچ و واهی نبوده و تا کنون با توجه به درآمدهای ارزی و امکانات به وعده هایش عمل کرده است .

وی نیاز درمانی مردم را یکی از اصلی ترین کارهای دولت یازدهم برشمرد و گفت : در سال های گذشته هزینه های درمان بسیار گزاف بوده و مردم در فشار زیادی قرار می گرفتند اما امروز شاهد پایین آمدن هزینه های درمانی در این دولت هستیم و طی هفته آینده درمانگاه تخصصی هفت تیر در شهرری افتتاح خواهد شد تا نیاز مردم خوب شهرری به درمانگاه و مراکز پزشکی تا حدودی رفع شود .

دکتر جمالی پور در ادامه افزود : ما خادم مردم هستیم نه حاکم مردم و برای چند رای بیشتر و کسب جایگاه دروغ نمی گوییم ، دروغ را آقایانی گفتند که دکل های نفتی و ۷۰۰ میلیارد دلار پول کشور در آن زمان گم شد و امثال شهرام جزایری و بابک زنجانی به روی کار آمدند .

وی در پایان تصریح کرد : امیدواریم خداوند توفیق خدمت رسانی به همه ما دهد تا بتوانیم صادقانه و خالصانه در راه رضایت و آسایش مردم قدم برداریم و نزد خدای متعال سربلند باشیم چرا که بزرگترین قاضی خداوند است که شاهد و ناظر اعمال ماست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.