آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

متاسفانه فساد اخلاقی و مالی در جامعه افزایش یافته است

به گزارش راگانیوز ؛ آیت الله  سیدرضا حسینی مازندرانی صبح جمعه در مراسم معنوی و عرفانی دعای ندبه در مسجد و حوزه علمیه امام حسین(ع) طی سخنانی با بیان این که ماه رجب بنا بر فرموده پیامبر اسلام، ماه خدا است، ارزش این ماه را بسیار دانست و گفت: انسان ها باید در این ماه، اهتمام به عبادت و روزه داشته باشند، همچنان که فرموده اند کسی که سه روز در ماه رجب، روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می شود.

وی افزود: مناسبت های دینی بسیاری در ماه رجب واقع شده که ولادت حضرت علی(ع) و مبعث رسول الله(ص) و شهادت امام هادی و امام موسی بن جعفر(ع) از جمله آن ها است.

نگرانی از افزایش فساد، بد حجابی و تبعیض در شهرهای مذهبی

نماینده مراجع عظام تقلید در جنوب تهران سپس به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: صدها هزار نفر برای استقرار جمهوری اسلامی در ایران، شهید و جانباز شده اند اما متاسفانه امروزه شاهد افزایش فساد اخلاقی و مالی در کشور هستیم، همه ما باید در قیامت، پاسخگوی بی توجهی خود نسبت به مفاسد و امر به معروف و نهی از منکر نکردن باشیم.

این فقیه و مفسر قرآن کریم ادامه داد: بنده از اوائل انقلاب اسلامی ایران تاکنون، اقدامات بسیاری در راستای مقابله با مفاسد اخلاقی و افزایش منکرات در جامعه داشته ام و امیدوارم اقدامات بنده مورد رضایت خداوند متعال باشد، با این وجود تاسف می خورم که امروزه شاهد افزایش بدحجابی و فساد مالی و تبعیض در جامعه، حتی در شهرهای مذهبی مانند ری هستم، این وضعیت، زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو فروعات دین و انجام آن بر همه واجب است، اگر همه ما امر به معروف و نهی از منکر کنیم، فساد از جامعه برچیده می شود و اخلاق کریمه و محاسن اخلاقی در کشور گسترش می یابد.

اقدام شاهزاده سعودی خللی در حمایت ایران اسلامی از فلسطین ایجاد نمی کند

حسینی مازندرانی سپس به اقدام شاهزاده وهابی سعودی در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: شاهزاده سعودی انسانی بی تقوی و وابسته به استکبار است.

موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) ری سپس به نامه مقام معظم رهبری در جواب به «اسماعیل هنیه» ، رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرد و گفت: این نامه مجددا حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین را اثبات کرد، مطمئنا اقدامات شاهزاده های خبیث سعودی، خللی در استحکام جریان مقاومت و مبارزه با اسرائیل ایجاد نمی کند.

نماینده مراجع عظام تقلید در جنوب تهران تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده را موجب رونق اقتصاد در ایران و کاهش رکود اقتصادی و بیکاری در کشور دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.