آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مترو تهران از ایستگاه شهرری(خط یک) رایگان است

به گزارش راگانیوز ،مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو، محمد احمدی بافنده ضمن تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان افزود: شرکت متروز تهران فردا(یکشنبه) آمادگی لازم برای ارائه خدمت حداکثری به عزاداران حسینی و شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین به خصوص در ایستگاه‌های امام حسین (ع)، میدان شهدا و شهرری که در مسیر این راهپیمایی قرار دارند را دارد.
وی تصریح کرد: برای سهولت تردد هر چه بیشتر عزادارانی که در پیاده روی اربعین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شرکت می‌کنند، مسافرگیری از ایستگاه شهرری بعد از پایان مراسم تا جابجایی کامل عزاداران، به صورت رایگان انجام می‌شود.
احمدی بافنده با بیان اینکه فاصله گذر قطارها در خط یک مترو تهران نیز که بیشترین مسافر را به خاطر وجود اماکن مذهبی دارد، کاهش می‌یابد افزود: با افزایش ۲۳ درصدی تعداد ناوگان فعال در این خط، فاصله گذر از ۷ به ۵ دقیقه کاهش داده می شود.
به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، تردد مسافران در تمام خطوط مترو تهران به صورت لحظه‌ای کنترل و در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده نیز اعزام خواهند شد.
آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع)، ساعت ۷ صبح فردا از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.
این مسیر به طول تقریبی ۱۵ کیلومتر تعیین شده و عزاداران حسینی از خیابان ۱۷ شهریور، میدان شهدا، میدان خراسان، میدان شوش، خیابان فداییان اسلام، سه‌راه ورامین و میدان شهر ری می‌گذرند تا هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.