آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

متولیان به مشکلات تصفیه‌خانه شهرری رسیدگی کنند

خبرگزاری فارس: متولیان به مشکلات تصفیه‌خانه شهرری رسیدگی کنند

به گزارش راگانیوز ، فاطمه ذوالقدر امروز  با اشاره به اقدامات مجلس در ارتباط با اختلاس میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: مجلس در این خصوص تذکرات لازم را به وزیر آموزش و پرورش داد و قصد استیضاح ایشان را داشت.

وی گفت: زمانی که فانی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آمد اعضا از وی درخواست پیگیری داشتند و سوالاتی نیز جهت استیضاح ایشان آماده کرده بودند اما وقتی وی از سمت خود استعفا داد این مسائل منتفی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: برای جلوگیری از این فسادها نمایندگان باید از وزرا تحقیق و تفحص صورت دهند و بر عملکردشان نظارت داشته باشند زیرا ادامه روند این فسادها موجب بی‌اعتمادی مردم به دستگاه‌های دولتی می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که سرریز فاضلاب تهران به ری است، تصریح کرد: بنده اخیرا در زمینه تصفیه‌خانه جنوب تهران و ری برای حل مشکل آبیاری 70 هزار هکتار از اراضی به وزیر نیرو تذکر دادم.

ذوالقدر ادامه داد: ری با محدودیت‌های زیادی مواجه است اما مهم‌ترین مشکل این است که آب و فاضلاب تهران نیز به سمت شهرری می‌رود و متأسفانه آب فاضلاب‌ها نیز برای کشت سبزیجات در شهرری استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: در این ارتباط پروژه‌ای در نظر داریم که عملیاتی شدن آن بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند و بنده نیز تسریع و رسیدگی انجام آن را از متولیان خواستار شدم که بعد از آن بیشتر مشکلات مردم ری حل می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.