آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدافع عنوان قهرمانی در ایستگاه راه آهن متوقف شد.

raganews.ir
در ادامه هفته سوم مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاه های کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان در مصاف با مهمان راه آهن تهران با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد.
سپاهان پس از برد در دو دیدار قبلی خود با روحیه پا به نبرد با شاگردان دایی گذاشته بود.
در نیمه اول بازی دو تیم بازی آرامی را به نمایش گذاشتند تا در دقیقه 11 مجتبی شیری گل اول راه آهن را به ثمر رساند.
این گل باعث شد که سپاهانیها تهاجمی تر بازی را ادامه دهند و در دقیقه 33 جالوویچ گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند.
در نیمه دوم راه آهن با یک حرکت سریع می‌توانست توپ را درون دروازه سپاهان جای دهد که صادقی مانع این امر شد.
اضافه شدن سوکای به خط حمله سپاهان نیز تاثیر زیادی نداشت و سپاهان نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و در ادامه مجتبی شیری در دقیقه 69 از روی حرکت سریع بهادر عبدی از سمت راست دروازه سپاهان را برای بار دوم باز کرد.
با این گل سپاهان یک پارچه حمله شد تا در دقیقه 83 با پاس به بیرون سوکای ، پاشایی مدافع راه آهن به قصد بیرون زدن تکل کرد ولی به اشتباه توپ را درون دروازه خودی قرار داد و دو تیم با تقسیم امتیاز ها به رختکن رفتند.
قاضی میدان در این بازی به هادی تامینی ، فرشید طالبی ، علی احمدی و جعفری از سپاهان و عباسفرد از راه‌آهن کارت زرد نشان داد.
سپاهان با این تساوی 7 امتیازی و راه آهن 5 امتیازی شد.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری بعد از بازی گفت : در دیدار با راه آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما بازیکنان ما انتظارات را برآورده نکردند. 
زلاتکو کرانچار با بیان اینکه در این دیدار ضعف هایی داشتیم که باید برای بازی هفته آینده مقابل ذوب آهن آن را برطرف کنیم افزود : خط دفاع ما دچار مشکلاتی بود و در این دیدار کارتهای زردی گرفت که داور بدرستی بازیکنان خط دفاعی ما را جریمه کرد. 
وی درباره اظهارات سرمربی تیم راه آهن مبنی بر ضعف تیم سپاهان گفت : من نمی توانم درباره گلی که به ثمر رسانده ایم نظر بدهم که آیا آفساید بوده یا نبوده است اما می توانم بگویم تیم ما خوب بازی نکرد و در عین ناباوری شانسهای زیادی را از دست داد. 
کرانچار افزود : تا پیش از لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ، بازی های زیادی را در لیگ ایران پیش رو خواهیم داشت که این بازیها شرایطی رابرای آمادگی تیم ما ایجاد میکند. 
سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری هم پس از تساوی تیم گفت : در دیدار با سپاهان دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما حق ما مساوی نبود زیرا تیم ما منطقی تر بازی کرد. 
علی دایی با اشاره به اینکه امروز خط میانی تیم ما روز خوبی را پشت سر نگذاشت چون تیم حریف از دست ما گریخت افزود : داوران این دیدار پر اشتباه ظاهر شدند و وقتی که من اعتراض کردم داور چهارم دستور داد تا اسکوربرد ورزشگاه را خاموش کنند. 
وی با بیان اینکه در نیمه زمین هافبک سپاهان توپ را با دست زد اما در عین ناباوری داور دستور به ادامه بازی داد گفت : این چیز جدیدی بود که من از داوران در این دیدار دیدم این استباهات داوری روحیه تیم ها را از بین می برد و سرمایه گذاران فوتبال را دلسرد می کند. 
دایی با بیان اینکه برگزار نشدن جام حذفی مشکلی را حل نمی کند افزود : ما باید تابع برنامه های تیم ملی باشیم زیرا این تیم برای رسیدن به جام جهانی کار سختی در پیش دارد . 
دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و راه آهن شهرری در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر با نتیجه مساوی دو بر دو در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پایان یافت. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.